28 Aralık 2012 Cuma

Dört Tepe Tahminleri

Dört Tepe yarın başlıyor. Yaklaşık bir haftadır herkese favorisini sorup duruyorum. Hem onların cevaplarını koyayım siteye, hem de yeni ödüllü oyunu açıklayayım dedim. Siz de aşağıya yorum bırakın, Dört Tepe'yi kimin kazanacağını bilin, orijinal Adam Malysz kasketi kazanın. Son gün 1 Ocak.

Erman Yaşar: Andreas Kofler
Dağhan Irak: Andreas Kofler
Can Önduygu: Gregor Schlierenzauer
Mustafa Taha: Andreas Kofler
İzge Can Günal: Gregor Schlierenzauer
Ali Kırçıl: Andreas Kofler
Uygar Karaca: Severin Freund
Emre Yazıcıol: Gregor Schlierenzauer
Yiğit Alpman: Gregor Schlierenzauer
Yücel Tuğan: Severin Freund
İbrahim Koçyiğit: Andreas Kofler

Umut Özel (ilk 5 yazdı): Gregor Schlierenzauer-Severin Freund-Andreas Kofler-Anders Bardal-Thomas Morgenstern 
Sertan Uzun: Banko Gregor Schlierenzauer, plase Andreas Wellinger
Deniz Koçman (o da ilk 5 yazdı): Andreas Kofler-Gregor Schlierenzauer-Richard Freitag-Severin Freund-Thomas Morgenstern
Yağmur Damla Dokur: Gregor Schlierenzauer ya da Severin Freund
Eren Yağlıcı: Simon Ammann kazansın, Gregor Schlierenzauer kazanır, Andreas Kofler ikinci olsun.
Şirin Güven: Severin Freund kazanır. Simon Ammann kazanırsa sevinirim.
Alex Kovalev: Gregor Schlierenzauer ya da Severin Freund.

30 yorum:

  1. andreas kofler kazanır plase schlierenzauer morgenstern'den de bişiler bekliyorum , ah be Ahhonen bırakmayaydın iyiydi diyorum

    YanıtlaSil
  2. Simon Ammann kazanır inş ama handikaplı Anders Bardal diyorum

    YanıtlaSil
  3. Gregor Schlierenzauer kazanır.

    YanıtlaSil
  4. Gregor Schlierenzauer çok rahat kazanacak

    YanıtlaSil
  5. Elçin Meşeli

    Gregor Schlierenzauer kazanır, kazansın :)

    YanıtlaSil
  6. Andreas kofler diyorum ben :)

    YanıtlaSil
  7. %90 ihtimalle kofler bardal schilerenzauer üçlüsünden kazanır.
    Loitzl iyi bir performans gösterir.
    Simi 30.luğa oynar.
    Hvala 7-4 arası bir yer alır.
    Wellinger 1 podyum alır genelde 12-7 arası bir yerde olur.
    Bardal almanyadaki etaplarda ciddi başarı sağlar.
    Daiki İto ilk 25 içinde bitirir.
    Avusturya etaplarında özellikle bishofsofenda kofler shileri morgi ve wolfi en az ilk 15te yer alırlar
    İlk 5te BARDAL-SHİLERİ-KOFLER-FREUND-LOİTZL(HVALA) olur.
    Bardal kazanır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunların hepsi olursa adam malysz şapkası yerine direkt adam malysz'i gönderelim :)

      Sil
    2. 3ü olsa bile iyidir :)

      Sil
  8. Tuğçe Dalkıran:
    Severin Freund kazanır :)

    YanıtlaSil
  9. Ece Kandemir
    Andreas Kofler

    YanıtlaSil
  10. Thomas Morgenstern varsa umut da vardır! Seher Yıldızı kazanır

    YanıtlaSil
  11. Anders Jacobsen diyorum ben.İyi bir hikaye olur. hem gördüğüm kadarı ile ödülü tek başıma alırım hehehe

    YanıtlaSil
  12. Gregor Schlierenzauer kazanır diyorum kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  13. Bu yıl Anders Bardal kazanıcak. içime doğuyor. =D

    YanıtlaSil
  14. Martin Schmitt demek istiyorum ama çok zor Gregor Schilerenzauer çok büyük ihtimalle alır o olmazsa Andreas Wellinger Severin Freund 2lisinden biri çıkar

    YanıtlaSil
  15. gregor schlierenzauren kazanir ama simon amman kazansa ne güzel olur..

    YanıtlaSil
  16. Ozan, sanırım tahmin konusunda arkadaşlardan tek bir yanıt almamız daha adil olacak. Yoksa 5 tahmin yapıp da birini tutturan kişi ile tek tahmin yapan(ki aralarında benim de olduğum birkaç kişi var) arasında yarışmayı kazanıp ödülü alma konusunda eşitlik olmayacak. Bu konuda özenli olmamız gerektiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  17. Emre Gökdel, Gregor Schlierenzauer kazanır bence :)

    YanıtlaSil
  18. Gregor Schlierenzauer'in kazanacağını düşünüyorum. Severin Freund da ikinci olur diyorum. Üçüncü Kofler ya da Simi.

    YanıtlaSil
  19. Schlierenzauer kazanır bence...
    Ayşen Güngör

    YanıtlaSil
  20. Bahar Köse. Anders Jacobsen mükemmel bir şekilde geri döner,4 Tepe yi de kazanır. :)

    YanıtlaSil
  21. Merve Kör
    Anders Jakobsen

    YanıtlaSil
  22. Ecem Altay
    Gregor Schlierenzauer kazanır ama Simon Ammann'ın kazanmasını isterim

    YanıtlaSil
  23. gregor schlierenzauer kazanır

    YanıtlaSil
  24. gregor schlierenzauer kazanıkcak.umarım :)

    YanıtlaSil
  25. schlieri kazanır bence

    YanıtlaSil
  26. gregor schlierenzauer kazanır.

    YanıtlaSil
  27. bana kalırsa kesinlikle gregor kazanıcak

    YanıtlaSil
  28. Furkan Gürpınar1 Ocak 2013 18:35

    Anders Jacobsen kazanır...

    YanıtlaSil