16 Aralık 2012 Pazar

Andreas Kofler: "Engelberg'i Seviyorum"




Noel öncesi sonda bir önceki Dünya Kupası yarışması tamamladı. Bugünün en iyisi olan Andreas Kofleryaptığı açıklamada Engelberg’de çok iyi hissettiğini söyledi.



Andreas Kofler: “Bugünkü yarışma benim için harikaydı. Final turunda çok iyi bir atlayış yaptım. Dokuzunculuktan birinci sıraya gelmek benim için çok özel bir şey, bu yüzden kendi performansımdan çok memnunum. Engelberg’i seviyorum, burası çok güzel ve ben buraya gelmeyi çok seviyorum.”



Gregor Schlierenzauer: "Yarışma güzeldi, ama hala ilerlemesi gereke şeyler var. Buna rağmen, podyumda yer alabilmekten mutluluk duydum. Buradaki kayakla atlama tepesi Avusturya’da bizim atrenman yaptığımız tepeye çok beziyor. Belki de bu Avusturyalılar’ın Engelberg’deki yarışmalarda hep iyi performans sergilemelerinin altında yatan sırdır.”



Severin Freund: "Yarışmada dördücu olduğu zaman, ou kötü bir gün olduğunu söyleyemezsin. Bugünkü yarışmanın mükemmel gitmediği doğru, ama atlayışımdan çok memunum.”





Kaynak: http://www.skijumping.pl/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder