21 Kasım 2012 Çarşamba

Thomas Morgenstern: “Sezon Başlıyor!”





Avusturyalılar pazartesi günü Lillehammer’da antrenman yaptılar. Cuma günü başlayacak sezon için sabırsızlanan Thomas Morgenstern, karda yapılan ilk atlayıştan çok memnun.

"Sonunda sezon başlıyor!" diyor Morgi kendi web sitesinde. "İlk durak Lillehammer. Bavul boşaltıldı, modum ve duygularım mükemmel, motivasyon yüksek.”

"Pazartesi günü normal tepede yapılan ilk atlayışta zorlayıcı rüzgar şartları vardı. Ama ben her bir atlyışta daha iyi atlayarak bunun üstesinden geldim. Önümüzdeki günlerde ideal ayarlamaları yapmayakla uğraşacağım ve işte şimdi sezon gerçekten başlayabilir. Diğer atlamacıların da bu seneye nasıl hazırlandıklarını görmeyi merakla bekliyoum.” diye ekledi Avusturyalı.    

Thomas Morgenstern cuma günü yapılacak olan karışık takım yarışındaki performansları merakla ekliyo. “Bu yeni yarışma tipini şimdiye kadar sadece Courchevel ve Hinterzarten’de yapılan Yaz Grand Prix yarışlarında televizondan takip edebildim, çok heyecanlıyım. Lillehammer’da yedi kişi olacağız ve sadece 2 kere yarışma şansımız olacak. Antrenmanlarda iyi atlayışlar yaptığımı umuyorum. cuma günü takımda olmayı çok istiyorum.” diyerek devam etti Morgi.


“Önümüzdeki bir kaç gün için Lillehammer’ın hava tahminleri ne yazık ki iyimser değil. Buna rağmen, tepede pratik yapabilmeyi umuyoruz. Burda Lillehammer’da her zaman kendimi çok iyi hissediyorum çünkü bu şehri seviyorum ve bu tepe benim için özel. Neşe, rahatlık ve iyi hissetmek şimde benim için çok önemli, ne mutlu ki tam da böyle hissediyorum.”  diyerek keyifle bitiriyor yazısını Morgi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder