24 Kasım 2012 Cumartesi

Andreas Kofler: "Özenle Hazırlandım"




Dünya Kupası: Muhtemelen en şanssız gündü: Avusturyalı Andreas Kofler’in diskalifiyesinden sonra takım ikinci turda yarışma şansını kaybetti.

Andreas Kofler için acı bir başlangıç oldu. Aslında Avusturya takımı Dünya kupası açılış atlayışını zafer için yapmıştı, fakat atlama kıyafetin gereğinden büyük olması sebebiyle Kofler diskalifiye oldu. Bunun sonucu olarak da, baş antrenörü Alexander Pointner’ın takımı, yarışmada ikinci tura çıkıp, sıralamada iyi bir yer alabilme için kayda değer puan alabilecek atlayışları yapamadı.
Avusturyalı sporcu yarışın ardından "Bütün ekip adına çok üzgünüm. Özenerek hazırlandım, ama böyle bir şey oldu. Benim için çok sıkıntılı bir durum.” derken hayal kırıklığı görülebiliyordu. “Kıyafette hiçbir değişiklik yapmadım, hatta dün tekrardan ölçümler yaptık. Ama bu her zaman çok kolay olmuyor, çünkü gerekten sınırıdır. Doğan olarak, herkes uygulamaları yerine getirmeye çalışıyor. Bunu kabullenmek çok zor olsa da bu tip şeyler olabiliyor”

 
Alexander Pointner: "Önümüze bakmalıyız"

Baş antrenör Alexander Pointner sporcularına sempatiyle yaklaştı ve kıyafetlere daha fazla özen göstermelerini söyledi. “Malzeme kontrolü kurallar değişmeden önce de bu şekildeydi. Tabii ki ölçümler belli noktalarda değişiklikler gösterebiliyor, fakat nihai sorumluluk sporcuların kendisine ait.” Pointner ZDF Televizyonuna anlattı. “Bu atletler Avusturya takımı için çok şey yaptılar. Artık önümüze bakmalı ve gelecek yarışmalara hazırlanmalıyız.”

 
Daniela Iraschko: "Takım olacak kazanmak ve kaybetmek"

Daniela Iraschko da takım arkadaşlarına anlayışla yaklaşıp onların yanında oldu. “Andi’ye kesinlikle kızgın değilim, biz takım olarak kazandığımız gibi takım olarak kaybederiz.” diyor Iraschko ve şu şekilde açıklıyor: “Şahsen benim için, güzel bir başlangıç olabilirdi, çünkü şimdiye kadar bir prömiyer kazanmadım, ama çok çalıştım. Bu dünya şampiyonası için çok iyi olacak.”



Kaynak: http://www.skispringen.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder