26 Mart 2012 Pazartesi

Take Off (Kayakla Atlama Filmi)


Geçtiğimiz yaz bir film izlemiştim ismi Take Off orjinal adı Gook-ga-dae-pyo
, daha sonra bayağı bir araştırma yapmıştım ama kayakla atlamayla ilgili başka bir film bulamamıştım.Blogta da iki kez paylaşılmış ama yeniden hatırlatmakta fayda var. İşte bir anda aklıma geldi ve bunu tekrar paylaşmak istedim; film Güney Kore kayakla atlama takımının gerçek hikayesini anlatıyor. İzlediğimde kayakla atlama aşkım kat kat katlanmıştı. Belki aranızdan izlemiş olanlar vardır. Bilmeyenler içinde paylaşmak isterim. Çünkü bütün kayakla atlama severlerin izlemesi gereken bir film bana kalırsa. işte burada Filmin fragmanını ve IMDB benzeri bir sitedeki sayfasını paylaşıyorum buyrunuz. Filmi izlemek isteyipte bulamayanlar; bende filmin altyazılısı var hani çoooook ama çok isteyenlere bir şekilde ulaştırmaya çalışırım :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder