25 Mart 2012 Pazar

Romören'in Büyük Hedefleri Var!


Blogumuzu takip eden herkese selamlar... Bundan sonra ben de yazılarıma sizlerle beraber olacağım :)



Sırtında yaşadığı problemlere rağmen, Björn Einar Romören kariyerini sonlandırmıyor, onun yerine önümüzdeki sezon için kendine büyük hedefler koyuyor.
Kendi sitesinde yaptığı açıklamada “Büyük bir hedef koymanın zamanı geldi. Şimdi çıtayı yükseltme zamanıdır ve ben bu çıtayı aşabilirim. 2014’te Harrachov’da altın almayı ve Sochi’den bir Olimpiyat madalyasıyla dönmeyi çok istiyorum” diyor eski dünya rekortmeni.
“Bunu yapabileceğimi hissediyorum”
“Bu sene Vikersund’da ve geçen Olimpiyatlarda başarısız olduğum için söylediğim şeyler değil bunlar, bu hedefler, eve bir altın madalya götürebileceğimi hissettiğim için koydum hedeflerdir.” diye yazıyor 30 yaşındaki sporcu romoeren.com’da. “Çoğunuza göre bunlardan çok uzakta görünüyor olabilirim. Ama şundan eminim ki, kazandığım tecrüberle, sıkı antrenmanlarla ve doğru bir yaklaşımla bunları başarmak mümkün.”
Son dünya kupası sezonunu 32. olarak bitiren Björn Einar Romören, bu motivasyonu olduğu sürece devam etmek istiyor.

Kaynak: http://berkutschi.com/

2 yorum:

  1. Açıkçası, Romoeren'in hedeflerini çok iddialı buldum. Evet Norveç bu sezon çok önemli başarılara imza attı. Takımın başındaki kadro, yoğun ve yüksek motivasyonla yapılan antrenmanlar, takımın yeniliklere sağladığı hızlı uyum, hepsi birlikte bu başarının anahtarları idi.
    Sanırım Romoeren genel olarak Norveç takımının içinde bulunduğu bu 'la vie en rose' psikolojisinden hareketle bu açıklamaları yapmış olabilir.
    Sonuçta, hiçbir şey imkansız değil, eğer dediklerini yaparsa, bizleri de hem çok heyecanlandırmış, hem çok sevindirmiş olur.
    İyi şanslar Bjoern!

    YanıtlaSil
  2. Tabikide başarıcak , başarmaması için hiç bir sebep yok :)

    YanıtlaSil