24 Mart 2012 Cumartesi

JACOBSEN GERİ DÖNDÜ !


Jacobsen, Voss’ta düzenlenen ulusal şampiyonada normal tepede rahat bir zafer elde etti.

‘’İki atlayışım da çok iyiydi. İlk atlayışlarda diğerlerine göre daha iyi şartlarda atladım ama ikinci turda ulusal takımdaki arkadaşlarımla tam anlamıyla mücadele edebildiğim için mutluyum. Fiziksel antrenmanlara bir süre önce başladım ve ayrıca bazı teknik değişikler yaptım. Bugün herşey mükemmel gitti’’, dedi Jacobsen.

Baş antrenör Stöckl de eski Dört Tepe Turnuvası’nın şampiyonunun performansından memnun kaldı. ‘’ Aftenposten’’ gazetesine yaptığı açıklamada şunları söyledi : ‘’Anders’in bugünkü performansı beni fazlasıyla tatmin etti. İlk turda şans ondan yanaydı ama şampiyonluğu hak ettiğini ikinci turda gösterdi. ‘’

Şampiyonada ikinciliği ise parlayan yıldız Anders Fannemel aldı. Ve üçüncülük Continental Cup’ ı ikinci bitiren Kenneth Gangnes’a gitti. Kadınlarda ise Annette Sage ‘’ulusal şampiyon’’ unvanını kazandı.

Pazar günü yapılacak takım müsabakasıyla Norveç’te kayakla atlama kış sezonu sona erecek.

Kaynak: http://www.fisskijumping.com

2 yorum:

  1. İşler daha karışacak yehhu!!

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle! Bu haber, Norveç'in bu sezonki tılsımının bir diğer halkası oldu.
    Jacobsen'i kayakla uçarken görmek için sabırsızlanıyorum:)

    YanıtlaSil