24 Mart 2012 Cumartesi

Martin Schmitt: Eğer 2014 kapanışsa...


Merhaba biricik sitemizin-blogumuzun sevgili takipçileri. Şu çaylaklık dönemimin ilk haberini sizlere sunmaktan gurur duyarım!

2014 Martin Schmitt İçin Son mu?
Martin Schmitt ocak ayından beri kayakla atlamaya ara vermişti. Alman basını olası bir kariyer sonu hakkında Martin Schmitt'le bir röportaj yapmış. İlk yöneltilen soru; kayakla atlamayı bırakmak için birkaç hafta daha var en azından değil mi? olmuş "Zaten zamanı geldi gibi. Dizimdeki sakatlıkla bırakmanın daha doğru olduğunu düşünmeye başladım ve yarışmalardaki sonuçlar da inkar edilemez" diyor Schmitt.


Diğer Sporcuların Daha Ağır Sakatlandığı Da Oldu...
Dizindeki tendon tahrişiyle normalden daha uzun bire süre uğraştığını, yaklaşık iki haftadan sonra acısız antremanlara tekrar başladığını belirtiyor. "Tüm sakatlıkların hepsi kaçınılmazdı. Diğer sporcuların daha ağır sakatlandığı da oldu" diyor 34 yaşındaki sporcu ve ekliyor, "Bu sakatlık kariyerimin sonuna yaklaşırken beni gerçekten üzdü".


Birkaç Hafta Önce Bu Sezon Kariyerine Devam Edeceğini Duyurmuştu.
"İyi bir seviyeye kadar yükselmek istiyorum. Başarısız olursam ona da razıyım. Sonra da en azından denedim diyebileyim. En sonunda da kariyerimi 2014 yılında bitiririm." 


Kanada Şampiyonasına Katılacak Mı?
Diğer sporcular geçen sezon tatil yaparken, Martin Schmitt uzun ve zorlu bir eğitim döneminden geçti. Kanada'da şampiyonaya katılarak uçacağını açıkladı."Daha önce de katıldım ama yeniden katılmak istiyorum."

6 yorum:

  1. Fırat bey çok büyük bir hayranınızım yazılarınızı severek takip ediyorum :P Tebrik ederim dude ilk yazın için! :))

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim dude :) llk haberin için :)

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık Fırat, tebrikler!

    YanıtlaSil