29 Mart 2012 Perşembe

Morgi: “ Kendime Zaman Ayırmak İstiyorum.”



Thomas Morgenstern, resmi internet sitesinde geçtiğimiz kışı özetliyor ve önümüzdeki aylar için yaptığı planlarını anlatıyor.




“Bu sezonun zor bir sezon olmasına katkıda bulunan bir çok etken vardı. Kendi üzerimde çok büyük bir baskı kurdum ve kaybettiğim dönemlerde bile çok sıkı bir hazırlık yaptım” diye itiraf ederken, bir yandan da “Geçen sezonu pozitif değerlendiriyorum. Bir kaç başarım oldu: bir galibiyet, Dört Tepe Turnuvası’nda ikincilik, ve hepsinin ötesinde, bir çok takım performansı..” diyor Thomas.

Geçtiğimiz sezondan, sonuçlar çıkartılacak bir bilimmiş gibi bahsediyor Thomas. “Geçtiğimiz kış olanlar, daha iyi bir gelişim için temel olacak. Gelecek için planlarım sadece spor salonunda ter atarak kendime ve yeteneklerime güvenmek olmayacak. Değişik antrenman yöntemleri uygulamanın dışında kaya tırmanışı gibi beni mutlu eden şeyleri de yapacağım.” diyor Morgi.

Şimdilerde Avusturyalı kayakla atlamacılar rahatlatıcı aktivitelere, yoğun antrenmanlardan daha çok zaman ayırıyorlar. “Hemen atlamalara başlamak yerine kendime biraz zaman ayırmak istiyorum. İyi bir formu sağlam temeller üzerine kurmak için ilk önce her şeyi çok iyi planlamak gerekiyor.” diye bitiriyor Thomas.


Kaynak: http://www.skijumping.pl/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder