21 Mart 2012 Çarşamba

Duyuru

Merhabalar sevgili kayakla atlama dostları. Sezonu geride bıraktıktan sonra şöyle bir düşündük, bu sezonki performansımızı çok yüksek bulmadık. Sonrasında yaptığımız fikir alışverişleriyle birlikte olay tırmandı ve maalesef blogu kapatmaya karar verdik...

Şaka şaka yok öyle bir şey.

Hep bizden mi istenecek bir şeyler? Siz hiç yardım etmeyecek misiniz? Yardım istiyoruz şimdi.

Hepimiz şirketi olan, işi gücü yoğun, para içinde yüzen meşgul adamlar olduğumuzdan, siteyi canlı tutacak, her gün 1-2 haber çevirip koyacak, İngilizcesi iyi, prezentabl, askerlik sorunu olmayan, tercihen bekar iş arkadaşları arıyoruz. Sadece İngilizce olsa da yeter.

Haber editörü arıyoruz kısacası. Her gün birkaç kayakla atlama sitesi dolaşacak, oradan beğendiği 1-2 haberi çevirip bloga koyacak birileri. Başlangıç ücreti olarak da 1000 lira vereceksiniz. Bir şey değil yani.

Hadi tamam para da vermeyin. Ne diyorsunuz? Lütfen yorum olarak başvuru yapınız, ediniz, eyleyiniz.

20 yorum:

  1. Bu yıl imkansız :((( Ama sonradan kabul ederseniz kralını yaparım duyurulur... :)

    YanıtlaSil
  2. ingilizcem olsaydı kesin yapardım:((

    YanıtlaSil
  3. İde öğrencisiyim ama kayakla atlama ile ilgili haberler genellikle Almanca olmuyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde almanca, lehçe ve norveçce oluyor.. Ama google translate bu dillerin ingilizceye çevirlmesinde neredeyse mükemmele yakın..

      Sil
    2. eyaglici@hotmail.com adresine bos bir emaıl atın, ıletısıme gecelım sızınle olur mu :)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. siz bize ulaşabileceğimiz bir mail adresi verin. çok düzenli olmasa da gözümüze çarpan haberleri siteye koymak üzere bir formata sokup size ulaşmaya çalışırız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzenli bir yazara ihtiyacımız var.. Teşekkürler :)

      Sil
    2. ok. kusura bakmayın o zaman ben de okuyarak yardımcı olmaya devam edeceğim :)

      Sil
  7. bir de yazın yapılan bayıra atlama yarışlarıyla pek ilgilenmeyeceksiniz sanıyorum. haksız mıyım?

    YanıtlaSil
  8. ben bunu seve seve yaparım.. zaten kendim için yapıyorum çevirisi dışında =)) gerçi kışın daha rahat rahat bol vakit ayırabilirim, yazın iş yoğunluğum baya artacak ona göre daha az ilgilendiğim dönemler olabilir. elimden geleni yaparım en azından

    YanıtlaSil
  9. ben yapabilirim bu işi.şu an üniversite sınavına odaklanıyorum ama 2 ay sonra bol bol vaktim olacak.hem norveçli tanıdıklarım da var,oranın basınında çıkan haberleri öğrenebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahadır çok teşekkür ederiz.. Ama şu an ihtiyacımız var.. Sen bir sınavdan kurtul, yine iletişim halinde oluruz..

      Sil
    2. ne demek ben teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Kayakla atlama haberlerinin tercümesi konusunda sadece ingilizce ve fransızca kaynaklar için yardımcı olabilirim. Keza yazın düzenlenecek Grand Prix'lerden Wisla ayağına katılmak gibi çılgın bir fikrim var ama tabi bu sizi bağlamaz kararınız açısından. Sonuç itibarıyla genç ve hevesli pek çok aday olduğunu görüyorum bu iş için ama ben de ara sıra malzeme toparladıkça ve bu blogdan sorumlu olan sizler uygun buldukça bazı katkılar yapmayı çok isterim. Sanırım bunun için de haber editörü olmama gerek yok, değil mi? Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyaglici@hotmail.com adresine boş bir email atsanız da iletişime geçsek :)

      Sil
  11. resmen patron gibi hissettim kendimi.

    haberleri pazartesi masada istiyorum yeni girenler. masa yoksa komidine bırakın.

    YanıtlaSil
  12. Freelance çalışmaya 1000 lirayı biz değil siz verirseniz internet aleminde sörf, kayak vb hepsini yaparım :)

    YanıtlaSil