3 Mart 2012 Cumartesi

Tahmin Yarışması

Vikersund'da bireysel şampiyonu bilene ödül vereceğiz dedik, benden başka kimse bilemedi arkadaş. Hayır şansa bala da mı tutturamaz kimse... Eren'e hediyeyi bana ver dedim, vermiyor. Ben kazana düşmüşüm...

E adamın elinde hediye var. Tezgah açıp satacak hali de yok. Size verelim madem dedik yine. İki adet yarışmamız var şimdi. Şöyle ki:

1- Lahti'de kim kazanır? (bireysel) (yarına kadar)
2- Dünya Kupası'nı kim şampiyon bitirir? (18 Mart'a kadar açık)

Cevaplarınızı yorum bölümüne ayrı ayrı belirterek yazıyorsunuz, birden fazla bilen olursa hediye ben alıyoru... Şaka şaka çekilişle belirliyoruz.

Lahti'yi bilenin hediyesi Salı, bilemedin Çarşamba, en kötü ihtimalle Perşembe elinde. Öteki 18 Mart'tan sonra.

Not: Sadece bir tahmin de yapabilirsiniz. Bizim için sıkıntı olmaz.

39 yorum:

  1. Bardal Bardal Bardal!!! Her ikisinide o alıcak inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. SCHLIERENZAUER Gregor alacak ikisini de

    YanıtlaSil
  3. niye adsın çıktım yaw hasan fidanım ben:)))

    YanıtlaSil
  4. duygu doğan3 Mart 2012 12:44

    Lahti bireysel yarışta gregor schlierenzauer kazanır bence

    YanıtlaSil
  5. ceren ergün3 Mart 2012 12:45

    lahti'de bardal kazanır diyorum

    YanıtlaSil
  6. damla dağdan3 Mart 2012 12:48

    lahti'de bence A.Kofler kazanır.umarım o kazanır. :)

    YanıtlaSil
  7. naciye erkılıç3 Mart 2012 12:51

    ben kiseye katılmıyorum.bence Lahti'nin kazananı kamil stoch olacak

    YanıtlaSil
  8. naciye stoch iyi tercih schleri kazanamazsa bencede kamil efendi kazanır:)

    YanıtlaSil
  9. Ben Lahti için yine her zamanki gibi Morgenstern diyorum. :)Şampiyon ise Bardal olur diye tahmin ediyorum.

    Alican Bozkurt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmet kahraman3 Mart 2012 15:38

      kamil stoch

      Sil
    2. ahmet kahraman3 Mart 2012 15:40

      tarayıcımda sorun var sanırsam normal yorum yapamıyorum buraya yapabiliyorum umarım başvurum kabul edilmiştir :)

      Sil
  10. lahti'yi de, dünya kupasını da schlieri kazanır bence.

    YanıtlaSil
  11. dünya kupası için kamil stoch diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok dünya kupası için demiştim ama hala aynı fikirde olduğumu pek söyleyemem maalesef

      Sil
  12. jurij tepes diyorum bugünle beraber bir şey soracağım hediyeleri nasıl gönderiyorsunuz ona göre bilgilerimi vereceğim

    YanıtlaSil
  13. damla doğan3 Mart 2012 20:06

    bence richard freitag kazanır

    YanıtlaSil
  14. 18 Mart'ta son bireysel yarış var. Belki de o tarihte bir isim çoktan şampiyonluğunu ilan etmiş olabilir. İş Planica'ya kalmazsa, tahminlerimiz(!) yine de geçerli olacak mı? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında orada bir yanlış anlaşılma olmuş.. Son katılım yarın 12:00 :)

      Sil
  15. Lahti bireysel yarış için Martin Koch diyorum.

    YanıtlaSil
  16. Buse Çeliker3 Mart 2012 20:51

    Lahti'de Schlieri Dünya kupası Anders Bardal.

    YanıtlaSil
  17. Gregor alir hem Lahti' yi alir, hem dunya kupasini sampiyon bitirir!!

    YanıtlaSil
  18. Ayşen Güngör3 Mart 2012 21:55

    Bence Lahti'de Tepes alır..

    YanıtlaSil
  19. Lahti:Daiki Ito
    Şampiyon: Anders Bardal

    YanıtlaSil
  20. Lahti : Kofler (Duygusal seçim)
    Şampiyon : Bardal (Mantıklı seçim)

    YanıtlaSil
  21. Lahti : Severin Freund
    Şampiyonluk : Andreas Kofler

    (Esen ÖZÇİMENLİ)

    YanıtlaSil
  22. favorim sezon sonu için her zaman schlierenzauer :) bu kalpten olduğu kadar mantıklı açıklamalarıda var...bardal bu sene çok formda çok başarılı...şu anda dünya kupası genel klasman lideri son 6 yarış kaldı..!! şu anda genel klasman için savaştığını düşündüğümüz kişiler schlieri ve kofi :) kofi yi bir kenara bardal la schlieri yi karşılaştıralım bardal ın bu seneye kadar yanlış hatırlamıyorsam 2 dünya kupası ayağı birinciliği vardı. schlieri yi anlatmama burası yetmez bütün bunların üstünde bardal ın sezoun sonu şampiyonluk stresini kaldırabileceğini düşünmüyorum bugüne kadar bu stresi yaşamamış biri hiç bir zaman yaşamamış biri bunu kaldırabilir mi ? emin değilim rakibi schlieri dünya kupasını 4 tepeyi kazanmış olimpiyatlarda bronz madalya almış profesyonel şimdi hangisi daha ağır basıyor..!! hangisi bu yarışta bu stresi hangisi kaldırabilir ?? 22 yaşında olmasına rağmen bunu çokça yaşamış shlieri mi ? yoksa 30 yaşında olmasına rağmen bunu ilk defa yaşayan bardal mı ? kesinlikle SCHLİERENZAUER

    YanıtlaSil
  23. lahti: kofler

    dünya kupası: kofler

    YanıtlaSil
  24. Ayşen Güngör4 Mart 2012 11:54

    Dünya Kupası yazmamışım.. Performansını bu seviyede tutarsa Kofler :)

    YanıtlaSil
  25. Ozandan kopya cekmiş gibi olmayayım (ki alakası yok :)) ama kofler ve kofler diyorum..

    YanıtlaSil
  26. ceren ergün4 Mart 2012 14:05

    görüldüğü gibi yine kimse kazanamadı hediyeyi.bence bu sebeple tahmini en yakın yapan kişi hediyeyi alsın.yani 2.yi tahmin eden hediye alsın.2.tahmin edilmemişse 3.hediye alsın.bence iyi fikir.
    bu arada bence dünya kupası bardal in

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sefer de, önceki yarışmada (vikersund) birinciyi bilemeyen edemeyen fakat dereceye giren (2-3) isimleri tahmin edenlere haksızlık yapılmış olur. çünkü hediye o yarışmadan buraya devir oldu :)

      Sil
  27. Bence ödülü en kötü tahmini yapan alsın.
    Altın Ahududu babında.
    Mesela ben Severin Freund demiştim :))

    YanıtlaSil
  28. dünya şampiyonasını anders bardal alsın artık ne olur

    YanıtlaSil
  29. ilkim eda tonuç8 Mart 2012 20:36

    dünya şampiyonasını anders bardal alır artık şu saatten sonra schlierinin şansı çok düşük :))

    YanıtlaSil