7 Ocak 2013 Pazartesi

Ödüllü Tahmin Yarışması ve Kazanan(lar?)

Dört Tepe bitti, birisi de çıkıp "ben Schlieri kazanır dedim, hani ödülüm" demiyor. İyi ki de demiyor gerçi, çünkü yorum bırakanların 14'ü bilmiş Schlieri'nin kazanacağını. E kura çekeceğim. Eurosport Türkiye ve Kayaklaatlama Blog tayfası kazana düştüğü için ödül kazanamıyor.

Schlieri diyenler:
- Paskaloviç ?
- Hasan Fidan
- Elçin Meşeli
- Duygu ?
- Aufuk ?
- Emre Gökdel
- Esen ?
- Ayşen Güngör
- Ecem Altay
- Defne ?
- Hilal ?
- Sevde ?
- Yavuz ?
- Aslı ?

Yarın yayından önce kurayı çeker, kura çekimini de vidyoya çeker, kimin kazandığını açıklarım.

?: elma mı, armut mu, ne? birimini yazın. hani soyad? yanlış sayayım mı şimdi?



3 yorum:

  1. o zaman soyad yazalim degil mi:) Ayse Ufuk Koca.. süper bi turnuvaydi bu arada, tesekkürler...

    YanıtlaSil
  2. ben kazanmayı hakkettim bence:)) umarım kura bana çıkar ama ödül bi belli olaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödül belli, Adam Malysz ile Dakar'da bir etaba katılacaksınız :p

      Pardon, Adam Malysz şapkası diyecektim :)

      Sil