11 Ocak 2013 Cuma

Niemelä: "Geleceğe Bakıyorum"

İçiniz dışınız Finlandiya oldu, biliyorum. Ama kuzey cephesinde gelişmeler bitmiyor. Niemelä'nın kişisel blogunda çok güzel bir açıklaması var, es geçemedim. Buyrun:

 "Janne Ahonen geri dönüyor.
Ville Larinto fiziksel zirvesine ulaşmaya çabalıyor.
Anssi Koivuranta Dünya Kupası'na geri dönüyor.
Janne Happonen pes etmiyor.
Lauri Asikainen mütevazı bir şekilde adanmışlıkla geleceği için çalışıyor.

Bu isimleri kimler takip edecek?

Kayakla atlama, azımsamamamız gereken bir krizde.
Son yıllarda yapılan bazı işler gerilememize yol açtı.

Bu konu ile ilgili daha fazla ne yapabiliriz:

- Yeni başkanımız kendisini böyle bir ortamda oyuna soktu. Gönüllü çalışmalar ile ülke takımını desteklemeliyiz.
- Kayak geleneklerimizi takip etmemiz gerekiyor.
- Atletler, kendi ellerinde olmayan sebeplerle zor kararlar vermek durumunda kalıyorlar.

Neye ihtiyacımız var?

Zamana.
Finlandiya mükemmel bir potansiyele sahip, ancak savaşçılarımız kayakla atlama tarihinde ilk kez bu kadar parçalanmış durumda.

Sorunları ne çözebilecek?

Şans.
Bütünlük ya da adanma konusunda sorunları olan bir takım çalışması ile başarıyı yakalamamız mümkün değil.

Ne umuyorum? Manevra fırsatları.
Koçlar kendi işleri, organizasyon da eylem için bir şablon hazırlamak durumunda.

Mücadele ettiklerimiz, diğer takımlarınkilerden daha fazla konuyu ilgilendiriyor; ancak belirleyici olan tavır olacak.

En iyi beş atlet için.

Alçakgönüllüce, ancak korkakça değil. Geleceğe bakıyorum..."


("Göğe Bakma Durağı" gibi bitirdik, haydi bakalım...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder