20 Ocak 2013 Pazar

Daiki Ito'nun Başına Gelenler

2 yorum:

  1. Ya inanır mısınız, 4 Tepe Turnuvası yarışlarından birisini izlerken sporcuların kaymadan önce yaptıkları o hareket var ya, İto da yapıyor hani, bara tutunup ayaklarını kaydırıyorlar hani, bir aksilik olsa, rampadan yuvarlanıp gitse ne felaket bir şey olur, diye düşünüyordum ve kendi kendime yine de niye bunu yapıyorlar, şart mı yani yoksa fiyaka mı diyordum.
    Derken İto'nun başına geldi işte! Yani kayaklarını o boşlukları yerleştiriyor öncelikle ama illa ki o kaydırma hareketini yapması gerekmiyor sanki.
    Kötü hava koşullarında yani dünkü gibi ağır kar yağışı altında tutundukları yer daha kaygan hale gelebilir ki sanırım İto'ya olan şey de bu! Denetçilerin bir ihmalinden söz edilebilir mi acaba?
    Bu arada kendi ülkesinde bu talihsizliği yaşaması kötü oldu.
    Acaba bir korku geliştirmesine de yol açar mı bu kaza? İnşallah öyle bir şey olmaz! Daha sezona da yeni ısınırken kötü oldu bence, üzüldüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanında Loitzl'ın da başına gelmişti aynısı, çok dert edeceğini zannetmiyorum :) Bir yerlerini sakatlamamış olması büyük şans tabii...

      İhmal tamamen kendisinin, yetkililer halihazırda şartları sonuna kadar zorlayıp yarışı tamamlamaya çalışıyorlarken bu tip bir dikkatsizlik yapmaması lazımdı diye düşünüyorum.

      Sil