14 Şubat 2011 Pazartesi

Schlierenzauer: Vikersund = Cennet

Vikersund’da Pazar günü yapılan ve Gregor Schlierenzauer’in en üst sırada yer aldığı yarış sonrası yapılan basın toplantısında podyuma giren sporcuların yorumları şöyle oldu:

Gregor Schlierenzauer: Vikersund,dünyada en çok sevdiğim yer. 2009’da da atlayışlar yapıyordum ve o zamanda çok iyiydi, ama şimdi tepe büyüdü ve daha iyi oldu. Bu mükemmel hafta sonu dolayısıyla çok mutluyum. Bu sezon benim için çok kolay değildi, fakat burada yaptığım müthiş atlayışlar ve müthiş formumdan ötürü kendimle gurur duyuyorum. Kendime güvenim yerine geldi. Artık büyük bir sabırsızlıkla Dünya Şampiyonası’nı bekliyorum.

Johan Remen Evensen: Çok yoğun bir hafta sonu oldu benim için. Kayakla atlamaya başladım başlayalı, yaşadığım en büyük tecrübe oldu ve her saniyesinin keyfini çıkarmaya çalıştım.

Adam Malysz: Bugün üçüncü olduğum için çok mutluyum. Kariyerimin en iyi atlayışını gerçekleştirdim ve yarışmadan çok memnun kaldım. Gregor ve Johan çok formdaydılar. Gerçekleştirdikleri 243 ve 246 metrelik atlayışlar gerçekten inanılmazdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder