25 Şubat 2011 Cuma

Eleme Sonrası Sporculardan Notlar

Tomasz Byrt (POL): "Rüzgar koşulları çok zordu. Kazanmayı umuyordum.”
Jakub Janda (CZE): "Hava şartlarıyla ilgili bir problemim yok; çünkü tehlike teşkil edecek bir durum yok. Holmenkollen’deki sis sorun değil. Sadece atlayışım çok yetersizdi.”
Martin Schmitt (GER): "Bu benim en iyi atlayışım değildi ama çok kötü olduğunu da söyleyemem. Sadece sıradan bir atlayıştı. Yarın çok daha iyi bir iş çıkaracağıma söz veriyorum.”
Robert Kranjec (SLO): "Atlayışım sırasında rüzgar bana feci çelme taktı.”
Johan Remen Evensen (NOR): "Çok sıradan bir atlayıştı. Umarım yarın hava şartları daha iyi olur.”
Anders Jacobsen (NOR): "Bundan fazlasını yapabilecek bir potansiyelim var, biliyorum. Elemeleri daha çok yarınki yarışa hazırlık olarak geçirmek istedim. Elemeleri geçeceğime emindim.”
Michael Uhrmann (GER): "Atlayışımdan memnunum. Daha iyiye gittiğimi hissediyorum. Alman takımı olarak çok iyi bir hava içerisindeyiz. Takım yarışı için çok güçlü bir ekibimiz var.”
Wolfang Loitzl (AUT): "Bugün Oslo’daki en iyi atlayışımı yaptım. Yarın için de kendimi çok iyi hissediyorum. Takım olarak moralimiz çok yüksek. Takımımızda dört beş tane podyum iddialısı sporcumuz var – 10 tane kadar da diğer ülkelerden”
Tom Hilde (NOR): "Neyse ki bu atlayışım asıl yarıştaki atlayışım değil. Yarışı kazanmak elemelerden çok daha önemli. Bugün sadece yatıp rahatlamaya çalışacağım. Yarışlardan önce yaptığım özel bir ritüelim yok.”
Mitja Meznar (SLO): "Burada, Holmenkollen’de yarışıyor olmak harika. Sadece burada olabilmek bile muhteşem. Burası kayağın doğum yeri.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder