22 Şubat 2011 Salı

David Zauner Ameliyat Oldu

David Zauner, Hochrum adlı özel bir klinikte sol dizinden başarılı bir ameliyat geçirdi. Ayrıca bunun yanında ameliyatı gerçekleştiren Dr. Christian Fink’in herhangi bir kırılma veya ek yaralanma teşhis etmediği açıklandı.

Ameliyatın uygulanan plana göre gittiği ve bir sorun yaşanmadığı açıklandı. Yapılan bir diğer açıklamaya göre ise David Zauner’in ameliyatın ertesi günü koltuk değnekleriyle yürüyebildiği yönündeydi. Buna rağmen Zauner’in Çarşamba gününe kadar Hochrum’da kalacağı açıklandı. Bütün bunların yanında David Zauner yaptığı açıklamada şunları söyledi:

‘’ Ameliyat gayet başarılı ve iyi geçti. Bundan dolayı çok mutluyum. Dizimden ameliyat olmakla doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum. Bu benim gelecekti kariyerim için önemli ve doğru bir karardı. Bu zamana kadar cross country skiing, backcountry skiing, alpine skiing gibi çok fazla spor yaptım. Şu zamana kadar her şey harika gidiyordu ve bir problem yoktu. Bu sene böyle bir sorunla karşılaştım. Zauner diğer bir açıklamasında ameliyat kararı verirken zorlandığını ve ilk sırada vazgeçtiğini. Daha önce bu kararı vermiş olsaydı dünya kupasına dönme şansının olabileceğini söyledi.

Ameliyat kararırını hemen vermemesinin sebebinde şöyle açıkladı David Zauner;

‘’Ben bir kayakla atlama sporcusu olmasaydım. Ameliyat kararı benim için en doğru karar gibi gözükebilirdi. Ve sonunda uygulanacak konservatif bir tedavi mükemmel bir sonuç olurdu. Ama sonuç olarak ameliyat kararını almak zorunda kaldım. Profesyonel bir kayakçı olarak ameliyat benim için en doğru karardı. Şimdi ameliyat sonrası mükemmel bir dönüş ve sonuç için bekliyorum. Bu sakatlık beni çok daha fazla motive ederek eskisinden daha iyi dönmeme yarayacak. Bu sakatlık sürecinde yanımda olan bütün ailem, dostlarım ve sevenlerime teşekkür ederim. Ve ameliyatım sırasında bana gerekli ilgi al akayı göstere n doktorlara ve bütün hastane çalışanlarına da şükranlarımı sunuyorum.’’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder