2 Aralık 2010 Perşembe

Kuopio'da Basın Toplantısı

Ville Larinto and Matti Hautamäki için sezon çok güzel ve unutulmaz devam ediyor. Simon Ammann için ise ikinci kez elde ettiği üçüncülük sonrası çok mutlu değil. Bakalım Kuopio sonrası basın toplantısında neler konuşuldu.

Ville Larinto: “Şu an çok şaşkınım. Benim için bu yaz çok zor geçmişti, birçok problem yaşadım, fakat kış sezonu için çok fazla çalıştım. Çok iyi durumdayım, bu da diğer yarışmalar için motivasyon kaynağı oluyor bana. Ayrıca bugün iki Fin’de en iyi günündeydi. Matti’nin de kendi evinde podyuma çıkması kendisi için çok mutluluk vericiydi.

Matti Hautamäki: “Sezon öncesi antrenman sistemimizi değiştirdik. Geçen sezon tam bir kabustu benim için. Devam edip etmeme konusunda emin değildim. Yeni antrenörümüz Pekka Niemelä geldi ve yeni sezon için planlarını anlattı. Tekrar motivasyonum yerine geldi. Antrenmanlarda tam konsantre çalıştım. Eğer gelecek yarışlarda da İlk 10’da kalırsam bu beni çok mutlu edecek”.

Simon Ammann: ”İlk atlayış sonrası kendimi ilk sırada görünce ufak bir sürpriz yaşadım. Bu liderlik ikinci atlayış öncesi beni daha da motive etti. Kuopio’da bu kadar soğuk olacağını tahmin etmiyordum. Vücudumun bu soğuğa alışması iki gün sürdü. Sonuçlardan son derece memnunum. Ama iki uzun atlayıştan sonra nasıl üçüncü oldum, hala anlamış değilim”.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder