28 Ekim 2010 Perşembe

FISskijumping.com Röportajları #6-Tom Hilde

Norveç Antrenörü Mika Kojonkoski’nin keşiflerinden 23 yaşındaki Tom Hilde, 2005 yılından itibaren Dünya Kupası’na iştirak ediyor. Hilde çok hızlı bir yükseliş göstererek daha üçüncü yılında genel klasmanı dördüncü bitirerek büyük bir başarıya imza atmış birisi. Fakat geçen yıl sadece bir yarışta ilk 5’te kendine yer bulabildi.

Hilde kötü geçen 2 yıldan sonra bu yaz dönemi katıldığı yarışlardaki başarısıyla tekrardan dikkatleri üzerine çekti. İki kez podyuma çıkan ve genle klasmanı altıncı sırada bitiren Hilde, Norveç’in tekrardan en başarılı ismi oldu.

Fisskijumping.com’un yaptığı röportajlar serisinde sıra Tom Hilde’de.

FISskijumping: Önümüzdeki sezon hedefin ne?

Tom Hilde: Bir çok yarış var ve özellikle kendi evimde Dünya Şampiyonası var. Bireysel ve takımda madalya istiyorum.

FISskijumping: Sezon sonunda nerelerde olursan seneyi mutlu bir sporcu olarak kapatacaksın?

Tom Hilde: Bahsettiğim hedeflerim gerçekleşirse, Dünya Kupası’nda madalya ve Kuusamo’dan Planica’ya güzel sonuçlar alırsam sezonu mutlu kapatacağım.

FISskijumping: Oslo’daki Dünya Şampiyonası’nın önemi nedir senin için?

Tom Hilde: Oslo, tabi ki sezonun en önemli olayı. Özellikle biz Norveçliler için. Orada güzel bir performans göstermek istiyorum. Eğer güzel bir şampiyona geçirirsem, bu sadece benim için değil, Norveç kayakla atlması için de çok özel olacak.

FISskijumping:Önümüzdeki sezonun senin için iyi geçeceğinden nasıl emin olabiliyorsun?

Tom Hilde: Bütün zamanımı spor merkezlerinde ve tepelerde geçirdim. Mental olarak da eğitimler aldım. Çok iyi hazırlandığım için bu yılın kendi adıma çok güzel geçeciğini düşünüyorum.

FISskijumping: Hayat felsefen nedir?

Tom Hilde: Risk Yok, Eğlence Yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder