29 Ekim 2010 Cuma

Uçan Bıyık Hastalıkla Uğraşıyor

Son Kış Olimpiyatları'nın iki gümüş madalyalı ismi Adam Malysz haftalardır bademcikleriyle sorun yaşıyor. Zaten Liberec ve Klingenthal'daki Yaz Grand Prix'deki yarışlar esnasında boynunda atkı vardı.


Małysz "Aslında iyileşmem çok uzun zaman aldı. İyileşmeye başlar başlamaz hava tekrardan kötüleşti ve yine hastalık başladı. Şimdilik iyiyim ancak ama hala tedavim devam ediyor. Liberec ve Klingenthal'dahastalığın başlaması en kötüsüydü, çünkü çok az konuşabiliyordum. Bir haftadır evdeyim ve daha yeni iyileşmeye başladım. Kış hazırlıklarını etkileyeceğini düşünmüyorum. Bir yıl önce yara yüzünden ara vermek zorunda kaldım ve yeni yeni kendime gelebilmeyi başardım. " diye hayranlarının güvenini tazeldi.

Malysz antrenmanlarına perşembeden itibaren Wisla'da devam ettiriyor. Ama Salı günü karda düştüğüne şaşırdığı için, bu yıl karla tanışması ilk olmayacak. Kayakçı " kar yağmaya başladı bundan dolayı tepeyi temizlmek zorunda kaldık. gerçek bir kış atmosferi! " diye gülerek cümlelerini sonlandırdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder