23 Şubat 2012 Perşembe

Erzurum Günlüğü -4-

- Bu gece son… Biraz sonra, bu lobiden son kez, çıkıp yine bavul toplayacağım… Sabahın körüne bilet aldığım için ne kadar küfretsem az kendime ya, neyse. Olsun, zaten aşklar, hep böyle. Beynim ambale yine.

- Bugün kadınlar ve erkekler bireysel yarışı anlattım. Erkekler yarışında Sloven meslektaşım Bojan geldi yanıma, Türkçe’yi ben, yabancı dilleri o yaptı. Yabancı dilleri derken, hepsini ama. Kim atlıyorsa onun dilinde konuştu. Fince’den Lehçe’ye, Macarca’dan Almanca’ya hepsini söyledi… Benim İngilizce içine kaçtı o ara…

- Yarış sonrasında rüzgarlı bir -20 derecede çiçek seremonisi yaptık. Mikrofon tutan elimi çözdürme çalışmalarımız devam ediyor.

-Erkekler yarışı sonrasındaki basın toplantısında çevirmen olarak kullanıldım. İngilizce başladı her şey, sonrasında Almanca’ya geçtik, biraz zorlandım ama sonradan açıldım. Adam Malysz geldi sonra, FIS Başdelegesi Horst Tielmann’ın sorularını yanıtladı, bir de onları çevirdim. Valla saat 12′den 9′a kadar üç dilde konuştum diyeyim kısaca. Ama yoruldum mu? Hayır.

- Yorgun fakat mutluyum Erzurum’da. Ama artık Vikersund için İstanbul’a dönme zamanı… Yarın saat 17.30′da Vikersund yayınında görüşürüz.

Ozan Sülüm

2 yorum:

  1. Ahmet Kahraman23 Şubat 2012 22:48

    ozan abi yarışları anlattım demişsinde açıklarmısın biraz :)

    YanıtlaSil
  2. anonsçu misali. ingilizce ve türkçe mesafeler ve puanları anons ettim.

    YanıtlaSil