22 Şubat 2012 Çarşamba

Erzurum Günlüğü -3-

- Bugün Adam Malysz ve Primoz Peterka ile röportaj yaptım. Daha yazayım mı?

- Yazayım madem. Hava ısında ama senin haaağla ellerin soğuk ve buzlu. İçimdeeeğ, her gün büyüyen, kalıp buzlar vağağar… Tamam.

- Sırasıyla Kadınlar Dünya Kupası yarış koordinatörü Chika Yoshida, Primoz Peterka ve Adam Malysz’le tanıştım. Yarın sabahtan buradan ayrılabilirim artık. Doygunluğa ulaştım.

- Bugün Ata ve Berkem geldi. Onlarla tepeye çıktık. Yine yürüyerek. Vidyo çektik inişte, bir ara facebook’a koyarım. Yalnız bol bol küfür var. Çok kaydık çünkü.

- Valla en üstte yazdım zaten olayı, çok zorlamayayım. Zaten yoruldum, hala ellerim soğuk ve yağmurlu. Evet burada bile Halil Sezai Karaosmanoğlu çalıyor… Hadin görüşürük.

Ozan Sülüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder