21 Şubat 2012 Salı

Erzurum Günlüğü -2-

- “İglo’muzun penceresi buzuldandır buzuldan… 3-5 dakka dursam dışarda hep donar oram buram” (nargilemin marpucu melodisiyle söylenecek)

- Kadınlar ve erkekler kayakla atlama antrenmanları vardı bugün. İki listede toplam 127 sporcu, üçer kez atladılar, ben de anlattım… Biraz beyin hafif ambale oldu ama olsun… Olur… Oldu hocam oldu!

- Bizim Sloven antrenörlerden Bine Norcic 2 kez dünya kupası şampiyonu ve Dört Tepe Turnuvası şampiyonu Primoz Peterka’yı ayarladım sana röportaj için dedi, “bekle burada, getiriyorum” dedi, tek başına geldi. “Yav yakalayamadım” diyor. E umut vermeyeydin ya…

- Adam Malysz görüldü bugün, hakikaten varmış. Röportaj sözü alındı yarın için, ancak Almanca tercüman lazım. Benim Almanca bana kadar… Kesmez koskoca Malysz’i.

- Polonya, Avusturya ve Norveç’in yanında Sloven takımı çok çok iyi erkeklerde. Takım yarışı bunların arasında geçer, bireyseli büyük ihtimal Polonya’dan biri alır. Gerçi 76 kişi var, hata mümkün.

- Kadınlarda Sarah Hendrickson ve Sara Takanhaşi olayı bitirmişler. Erkekler Dünya Kupası’nda atlar mı, vallahi ikisi de atlar.

-Yarın bireysel yarışlar var. Bir de soğuk var. Alışmak üzereyim gerçi, üçüncü çoraptan sonra soğuk gelmiyor…

Ozan Sülüm

2 yorum:

  1. Ahmet Kahraman21 Şubat 2012 22:27

    kadınlarda dünya kupası yıldızları geliyor ama erkekler zayıf gibi birde yarışlar tv de yayınlanıcak mı? adam malysz hangi görevle erzurumda bulunuyor ?

    YanıtlaSil
  2. Aman o soğuklarda boğazlara dikkat , o ses olmadan kayakla atlama izlenmez! :)

    YanıtlaSil