28 Aralık 2011 Çarşamba

Okuyucularımızın 4 Tepe Tahminleri

Blog ahalisi olarak kendi görüşlerimizi yazdık bugün. Normalde herkes 3-4 cümle yazacaktı ama o kadar çok favori var ki yok şuydu yok buydu derken paragrafları yetiremedik.

Bu sefer sıra sizde !!! Bu blogu okuyan herkesin tahminlerini merak ediyoruz. Belki bir bakmışsınız kazananı bilene sürpriz hediyelerimiz bile olabilir.

Bu yazının altındaki yorum bölümüne isterseniz gmail hesabınızla giriş yapın, eğer yoksa anonim olarak girip, yazınızın sonuna isminizi yazın.

17 yorum:

  1. simon amman veya thomas morgenstern :D

    YanıtlaSil
  2. siminin tek amacı burayı kazanmak ama kofler formunun zirvesinde, margiden veya şiliden de bir atak gelebilir, bu sene tahmin etmekte zorlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ahmet Kahraman28 Aralık 2011 18:27

    açıkçası bir favori yok aklımda çünkü kimin ne yapıcağı hiç belli değil gibi benim düşüncem 4 yarışın 4 ündede birincilik kürsüsünde farklı kişiler olucağı başa baş bir turnuva bekliyorum ama kişi söylemek gerekirse kofler diyorum

    YanıtlaSil
  4. Gönlüm Andreas Kofler ile Gregor Schlierenzauer arasında gidip geliyor. Sanırım benim için Kofler bir adım önde..

    Yusuf Kenan

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Ben bu yılki 4 Tepe Turnuvası Schlieri,Kofi ve sürpriz bir kaç isim arasında geçecek diyorum.Bu sürpriz bir kaç isim için pek çok aday var; örneğin Tom Hilde,Richard Freitag veya Anders Bardal olabilir.Morgi de kürsüyü zorlayacaktır.Bana kalırsa 4 Tepe Turnuvası Norveç'te yapılmadığı için Norveçliler dezavantajlı durumda.Ayrıca Schlierenzauer iyi konsantre olursa çok iyi iş çıkartabilir :)

    YanıtlaSil
  6. gülce dilem dever28 Aralık 2011 18:39

    richard freitag veya schileri alıcak bence

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle heyecanın üst noktalarda olacağı, Tour de France gibi oldukça renkli ve eğlenceli görüntülerle dolu olacağı kesin olan bu turnuva da benim favorim kesinlikle Gregor Schlierenzauer , Forum içinde yapılan ankette de oldukça önde olduğu görülüyor ancak bu sene çok iyi bir performans gösteren Andreas Kofler'de 4 tepe için elinden geleni yapacaktır. Bu iki isim dışında Simon Ammann , Richard Freitag ve Thomas Morgenstern ' i sıralayabiliriz. Gönlüm ve desteğim Schlieri'den yana ancak performansa göre Kofler ve Bardal favoriler. Ben yine de Forza Schlieri diyorum. Bu arada hava şartlarını ve tur iptal durumlarını da göz ardı etmemek gerekiyor. Sürpriz bir lider de bizi bekliyor olabilir.

    YanıtlaSil
  8. Bence de Simon Amman yada Thomas Morgenstern kazanır
    Ecem

    YanıtlaSil
  9. Schileri veya bardal'in kazanacağı görüşündeyim.Ama Koffler de favorilerden biri inkar edemem.Eski Loitzl'cılardanım ama schlieriyi destekliyorum

    YanıtlaSil
  10. simi en büyük favorim ama bence 2.lik yada 3.lükte kalma olasılığı çok muhtemel.Kimse dört yarışın dördünüde kazanamaz bence okadar çok çekişme varki, richard freitag ve avusturyalılar özellikle schileri, kofler ve tabiki bardal podyumu zorlayacak isimler. benim ilk üçüm 1-avusturya(schileri veya kofler),2-simi,3-bardal veya freitag

    YanıtlaSil
  11. gülce dilem dever28 Aralık 2011 19:11

    en güçlü 3 adayım var andy kofler, schileri ve freitag. kofi çok formda en güçlü aday schileri ise daha önce bu turnuvayı kazanmamış olsada üzerinde simi kadar baskı yok ve kazanmak istediğinde herşeyi yapabilir ve freitag hem formda hem morali yüksek ama kazanması benim için süpriz olur=D diğer adaylarım anders bardal roman koudelka simon amman ve morgi =D

    YanıtlaSil
  12. Bence Andi Kofler çok formda ve kazanma ihtimali oldukça yüksek bu sene 4tepe favorimdir kendisi, ama rakipleri de hiç küçümsenecek cinsten değil. Gregor çok iyi durumda, Freitag her an bir sürpriz yapıp kazanırsa hiç şaşırmam. Morgi'nin 4tepeye gelirken kendini çok iyi motive edip eski performansıyla karşımıza çıkabileceğini düşünüyorum. Kamil Stoch, Severin Fruend, Roman Koudelka da mutlaka ilk 5i zorlayacak gibi görünüyor. Çok keyifli bir 4tepe olur umarım, herkese iyi seyirler şimdiden =))

    YanıtlaSil
  13. Ayşen Güngör28 Aralık 2011 20:22

    Dört Tepe için favori belirtmek zordur diyoruz ama bu sene daha da zor. Öne çıkan sporcu sayısı o kadar fazla ki. Kofler mükemmel başladı, Bardal son yarışlarda kendini gösterdi, Ammann kendini Dört Tepe'ye saklıyor... Ama benim 'işte başarır' dediğim, yani yapabileceğini düşündüğüm diyelim, kişi Schlieri. Düşüşünden sonra ivmeyi biraz aşağı çekse de bu motivasyonla Dört Tepe'yi alacağını düşünüyorum. Tahminler, favoriler doğru çıkar mı bilmem ama kesin olan tek bir şey var; bu sene Dört Tepe çok heyecanlı olacak.

    YanıtlaSil
  14. Dort Tepe turnuvasındakı en cilgin adami olan Swen Hannawaldı televızyonlardan seyretmiş, 2010 Planica ve 2011 Obersdorfu tribunlerden canlı seyretme sansini yakalamıs birisi olarak bu sene ki sampiyona icinde bende bir iki cumle ekleme yapmak istedim.Yazının basında Hannawald den bahsetmisken cok kısa tekrar bu cilgin adamı hatırlamak gerekir diye dusunuyorum.Tarih boyunca 4 ayagida kazanarak sampiyon olan ve sampiyon oldugu sene 50 numarali formasını giyerek ve knock out ayaklarında hep bir numaraya karsı atlayan yegane adam ve baska bir sampiyonda tum hakemlerden 20 tam puan alan ucuncu sporcu.İkinci sporcu, buyuk japon Funakiyi de saygı ile anmakda fayda var. Bu sene turnuva heyecanli gececege benziyor.Engelberg den sonra Andreas Kofler formunun zirvesıne cikmis ve zihinsel olarak da tam hazır diyebilecegimiz durumda iken kazanma ihtimali en yuksek kisi.Bardal'ın bu tempoyu ve stres kaldırma sansını az goruyorum.Schili ve Morgenstern her zaman podyum adamları ve heyecanı tetıkleyen kisiler olması sebebı ıle renk katacaklardır 4 tepeye.Simon Ammann ın kunyesınde bulunmayan tek sampiyona olan 4 tepenin tabıkı o eskı ınanılmaz mucadelelere bu sene tekrar sahne olacagını ıstıyor ve dusunuyorum.1952 den beri dunya spor tarıhıne onemlı heyecan ve seyırcı katkısı olan bu muhtesem turnuvanın bu senekı podyumununda mutlaka bir avusturyalı olacagını soylemek herhalde buyuk bır tahmın kabılıyetine sahıp oldugumu ispatlamaz.Weisflog ve Ahonen ve Malys ve Nykanen lerı de anarak guzel ve heyecanlı 4 tepe olsun dıleklerımle.

    METİN AKDOĞAN

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlarında belirttiği gibi 4 tepede kazanan her zaman süprüz bir isim olmuştur,genel klasmanın ilk 10 sporcusu da favori durumda,avusturya takımını tutan biri olarak loitzl,kofler,morgi den sona gregor de kazanırsa güzel olur.
    Fisun Bakan

    YanıtlaSil
  16. Gönlümden geçen Kamil Stoch ama Simon Amman kazanacak 4tepe turnuvasını
    Süha Özkaya

    YanıtlaSil
  17. Tahmin yapmak epey zor. Schlieri kazanir diyorum ben de. Freitag'dan bir surpriz bekleyebiliriz. Iyi seyirler herkese. Yagmur

    YanıtlaSil