7 Ocak 2012 Cumartesi

Schlieri'nin Şampiyonluk Sonrası Görüşleri

Polonya kayakla atlama sitesi skijumping.pl (bu neymiş diye girmeyin, Lehçe adamı kör eder) Schlieri ile röportaj yapmış. Çevireyim dedim.





Muhabir: Gregor tebrikler. Müthiş bir başarı. Nasıl hissediyorsun?

Schlieri: Teşekkürler. İnanılmaz. Bir rüyanın gerçek olması bu benim için. Yıllardır çok uğraştım, antrenman yaptım ve sonunda kazanıyorum. Benimle çalışan, yardımcı ve destek olan herkese teşekkürler. Gerçekten olağanüstü bir duygu.

Muhabir: Hangi noktada "Şimdi şampiyon oldum" diye düşünmeye başladın?

Schlieri: Turnuva başlamadan önce çok güçlüydüm. Bu sene benim senem olabilir dedim. İnnsbruck sonrasında ise her şeyin yakın olduğunu fark ettim. Bugün bayağı zordu. Koşullar sıkıntılıydı ama yine de şampiyon oldum.

Muhabir: Bir milyon İsviçre Frankı'nı kazanamadığın için üzgün müsün?

Schlieri: Finansal olarak evet. Şanssızlık. Ama ben Dört Tepe'yi hiç kazanamamış biriydim başlamadan önce, dolayısıyla asıl amaç şampiyon olmaktı, dörtte dört yapmak değil. Sonuç mutlu son oldu, Grand Slam'i yapamadığım için çok da üzülmüyorum.

Muhabir: Kayakla atlamada neredeyse her şeyi kazandın, hiç bir şey bırakmadın bu denli genç olmana
rağmen. Hala kendinde güç ya da devam etmek için motivasyon bulabiliyor musun?

Schlieri: Tabii ki. Şimdi biraz rahatlayacağım, bu güzel duyguyu yaşayacağım. Kariyerim inanılmaz gelişti, her şeyi kazandım. Ama bireysel olimpiyat altınım yok ve Matti Nykanen'in 48 dünya kupası galibiyeti rekorunu geçmek öncelikli hedeflerim. Ama dürtü içimden geliyor, elimde olan bir şey değil, hala başarıya açım. Gerçekten çok mutluyum şu anda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder