26 Ocak 2014 Pazar

Sapporo'da Sloven Üçlemesi



Jernej Damjan, Peter Prevc ve Robert Kranjec Sapporo’da Sloven üçlemesi yaparak zafere ulaştılar.


 
138 ve 134 metrelik iki atlayışla toplamda 255 puan alan Jernej Damjan, böylece sezonun ilk Dünya Kupası galibiyetine de ulaşmış oldu. 124 ve 137.5 metrelik atlayışlarıyla yarış galibinin sadece 0.6 puan gerisinde kalan Peter Prevc de Dünya Kupası genel klasman liderliğini uzatmış oldu. Robert Kranjec ise 253.3 puan alarak (126m ve 137m) Olimpik sezonda ilk podyumuna ulaştı. Damjan ve Prevc ise cumartesi günkü yarışta da podyum görmeyi başardılar.
Günün en uzun atlayışı ise 140 metreyle Andreas Kofler’den geldi.

Jernej Damjan (SLO):
"Tabii ki fazlasıyla mutluyum, bu benim ilk Dünya Kupası galibiyetim oldu ve bunun gerçekleşmesi için çok uzun zaman bekledim. Bugün rüzgar açısından biraz şanslıydım ve bunun avantajını kullandım. Şimdi Sochi’de takım yarışının nasıl geçeceğine bakacağız, orada sekiz iyi atlayışa ihtiyacınız var, sonrasını hep beraber göreceğiz.”

Peter Prevc (SLO):
"Bu Sapporo’daki çok güzel geçen ikinci yarış oldu. Yine koşullar güzeldi. İlk atlayışta küçük bir hata yaptım ve ikinci turda performansımı yükseltmem gerektiğini biliyordum. Bunu yapmayı başardım ve tatmin oldum.”

Robert Kranjec (SLO):
"Koşullar konusunda çok da şanslı değildim ve sonrasında çıkış kapısı aşağı çekildi. Bu pek benim lehime değildi ama dün dördüncü oldum bugün ise üçüncü. Bu, Olimpiyatlardan bu kadar kısa zaman önce alınan çok güzel sonuçlar oldu.”

Kaynak: http://www.fis-ski.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder