3 Şubat 2013 Pazar

*Buraya Küfür Gelecek*

Harrahov'daki Dünya Şampiyonası Yapalım mı?

Ben bayağıdır yazı yazmıyormuşum bloga onu fark ettim. Vesile oldu adını anmayacağım tepe.

Bazen oradan buradan soruyorlar "abi (benden 1 yaş küçük insan da gelip abi diyor o da garibime gidiyor) ben de Eurosport'a girmek istiyorum, her şeyi anlatırım, geleyim mi?" diye, gelin arkadaşım. Seneye adını anmayacağım tepedeki dünya şampiyonasını siz anlatın.

Aksi gibi Sapporo'daki kadınlar yarışı da aynı zamana denk geldi. Orada da rüzgar vardı. Cumartesi 09.00'dan 19.00'a kadar kayakla atlama ve rüzgarla geçti günüm. Jüri sağ olsun 5 kere erteleme kararı aldı, hortum çıkmasını bekledi. Bugün yine önce sabahtan Sapporo, hemen ardından adını anmayacağım tepedeki 2 saat 45 dakikalık ilk yarış ve sonrasında da atlayış yapmanın mümkün olmadığı, "yeter lan" dememe ramak bırakan 2 saatlik ve tek turluk ikinci yarış vardı. toplam 6 saat falan rüzgar anlattım. Rüzgar ya, bildiğin rüzgar anlattım. Belgesel mi seslendirdim, kayakla atlama mı anlattım belli değil. Hadi siz" eeh be bu ne" deyip kanal değiştirdiniz. Ben?

Walter Hofer, sana da laflar hazırladım ama kaç yıllık hukukumuz var...

Verin Certak tepesini TOKİ'ye, AVM diksin, Polonya sınırında turist çekin. Ya da rüzgardan enerji üretin, atletleri çekip mangal yapın ama kayakla atlamayın...

Harahov'dan Keyif Aldık Mı?

Neyse, olay şu, başka da bir şey yok bu hafta sonu. Tarihin en büyüğü için ayağa kalkın:


"Haberim yokmuş gibi çek panpa"


Foto kaynak: www.gregorschlierenzauer.at

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder