28 Mayıs 2013 Salı

Janne Ahonen Çıldırdı, Şampiyonluk İstiyor

Önümüzdeki sezonu düşününce bizleri en çok heyecanladıran olay Janne Ahonen'in ikinci kez dönüşü olacak. Finnair lakaplı 36 yaşındaki sporcu yaptığı açıklamada "eski günlerdeki gibi hissediyorum kendimi. Ben de bu durumuma oldukça şaşırdım. Belki de zihinsel olarak kendimi bu duruma çok iyi alıştırdım. Antrenmanlara başladıktan sonra çok yüksek motivasyola çalışmaya başladım" diye konuştu.


Ahonen'in antrenörü Ari Sauko ise hedeflerinin önce Finlandiya'daki turnuvalara katılmak olduukları, daha sonra uluslararası yarışlarda şanslarını deneyeceklerini belirtti.

5 Dört Tepe Şampiyonluğu bulunan Ahonen'in en büyük motivasyonu ise Sochi Kış Olimpiyatları'nda madalya ve çok iyi geçirilecek Dört Tepe Turnuvası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder