2 Nisan 2012 Pazartesi

Sizce?

Hepimiz kayakla atlamaya hasta insanlarız bildiğim kadarıyla. Her hafta sonu yarışları iple çeken, belki programını yarışlara göre ayarlayan, geç kaldıysa eve koşaradım yürüyen... Tak diye sezon bitti, kalakaldınız ama benim içim el vermedi böyle sizden kopmaya.

O zaman şöyle bir sezonun ilk anlarına dönelim, sezonun ortasını, en heyecanlı anlarını, sonra da sezon sonunda ne düşündüğünüzü hatırlayalım, hadi bakalım.

SİZCE


1. Sezonun en büyük hayal kırıklığı kim ve hangi takım?
2. Sezon başı beklentilerine göre, sezon sonunda kimin ve hangi takımın performansı sizi çok etkiledi?
3. Sezonun en başarılı ve en başarısız antrenörleri kimler?
4. Sezon içinde en büyük hayal kırıklığını hangi yarış yahut hangi turnuva yarattı?
5. Sezon içinde en çok keyif aldığınız yarış ve atlayış hangisi?
6. Gelecek sezon kimin performansını, hangi yarışı, kısacası "neyi" merak ediyorsunuz?


Yorum olarak bırakınız da görelim. Vallahi merak ettim. 

11 yorum:

  1. 1. En büyük hayal kırıklığı thomas morgenstern takım olarak almanya

    2.Bardal ve Norveç

    3.En başarılı antrenör alexander pointner

    4.4 tepe turnuvası

    5.Vikersund Robert Kranjec

    6.Simon Ammann ın 4 tepe yi kazanmak için ortaya koyucağı mücadeleyi merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. Siftah benden olsun diyeceğidim... Kapmışlar... Gözünüz burada mı arkadaşım?

    1. Thomas Morgenstern - Polonya Milli Takımı.

    2. Anders Bardal - Japonya Milli Takımı.

    3. Alexander Stöckl - Roberto Cecon.

    4. Dört Tepe Turnuvası ve Planica ilk yarış.

    5. Engelberg 2. yarış - Robert Kranjeç, 244.0, Vikersund.

    6. Gregor Schlierenzauer ve Slovenya Milli Takımı'nı merak ediyorum. Dünya Şampiyonası'nı iple çekiyorum.

    YanıtlaSil
  3. ...

    1.Johan Remen Evensen, Tom Hilde(tam hayal kırıklığı sayılmaz ama)-Finlandiya

    2.Anders Bardal-Norveç

    3.Alexander Stöckl-Başarısız kimse yoktu ya :D

    4.Dört Tepe Turnuvası ve Vikersund takım yarışı.

    5.Planica ilk bireysel yarış son 5 atlayış(yanlış hatırlıyabilirim ama Simi'nin ortalığı karıştırıp Bardal'i şampiyon yaptığı yarış:))

    6.Simi'nin Dört Tepeyi kazandığını görmek istiyorum ve tabiki özellikle Vikersund'da Norveç dominasyonunu.

    YanıtlaSil
  4. 1- Hayal kırıklıkları; Bireysel: Thomas Morgenstern, Takım: Finlandiya

    2- Etkiliyiciler; Anders Bardal - Almanya Milli Takımı

    3- En başarılı antrenör: Alexander Stöckl, En başarısız antrenör: Pekka Niemelä

    4- Hayal kırıklığı turnuva: Dört Tepe

    5- Hayatımda hiç bir atlayış Vikersund'da 230,5 metreye giden Jurij Tepes'inki kadar heyecanlandırmamıştı beni.. Vikersund'da 235 metreye de gitti Tepes ama bu atlayışın yeri çok ayrı. İzlemek isteyenlere: http://www.youtube.com/watch?v=QkrjaSDJWWc

    6- Vincent Decombes Sevoie'yı, Sloven gençleri özellikle Hvala ve Dezman'ı, Ito'nun en yukarıya çıkabilme ihtimalini, e tabi Vikersund'u merakla bekliyorum..

    O değil de bi Güney Kore vardı, ona noldu? :)

    YanıtlaSil
  5. 1- Thomas Morgenstern ve Finlandiya Milli Takımı
    2- Anders Bardal ve Slovenya Milli Takımı
    3- Başarılı antenörler: Alexander Stöckl ve Goran Janus Başarısız antrenör: Pekka Niemela
    4- Dört Tepe Turnuvası
    5- Vikersund Robert Kranjec 244 m.
    6- Avusturya ve Norveç takımının çekişmesini, Sloven ve Polonya'lı gençleri, bu sezon şaşırtan Lukas Hlava ve Sevoie'nın performanslarını, Kranjec'in uçuşunu ve tabiki de Schlieri'nin daha neler başarabileceğini(gerçi başarmadığı şey kalmadı ama olsun), rekorlar kırıp kırmayacağını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. 1. simon ammann thomas morgenstern takım finlandiya
    2. richard freitag peter prevc in kayakla uçmada ki perfomansı, takım norveç, slovenya
    3. alexander stöckl ve goran janus başarısız matjaz zupan
    4. bad Mitterndorf ve planica son yarış...
    5. Zakopane ve vikersund..robert kranjec ve anders fannemel vikersund 224m ve 244.5m
    6.erzurum'un yazGP alıp almayacağını, erzurumda ki continental cup'ı,gregor schlierenzauer'i norveçli ve slovenyalı gençleri,simi'nin dört tepe için savaşını merak ediyorum... ama özellikle gelecek sezon için takım yarışlarını büyük bir ilgiyle bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. 1. Benim beklentilerimi karşılamaması açısından tek hayal kırıklığım Zografski oldu. .
    2. Ito'nun ve Sloven takımının çıkışları muazzam.
    3. Slovenler takım halinde iyiyken Finliler takım halinde kötyüdü. (Masöründen Malzemecisine)
    4. 4 Tepe de Simi'nin kendi hazırladığı beklentilerin çok uzağında kalması en büyük üzüntümdür.
    5. Açıkçası İto'nun sene sonunda "ya olursa" atlayışları ile Zografski'nin 2. tur gördüğü tüm yarışlar beni ekstra heyecanlandırıyor.
    6. E belli değil mi? Zografski ve İto. Takım olarak da Japonların başarısını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. ilkim eda tonuç4 Nisan 2012 19:12

    1. Bireysel: Thomas Morgenstern bir de Johan Remen Evensen'in erken bıraktığını düşünüyorum Takım: Finlandiya
    2. Bireyselde Bjoern Einar Romoeren çünkü son yarışlardaki dönüşü çok hoş oldu Takımda Slovenya
    3. En başarılı Alexander Stöckl tabii ki :) En başarısız Pekka Niemela
    4. Dört Tepe
    5. Planica'da ekstra bi keyif aldım nedense
    6. Slovenya ve Norveç takımını merak ediyorum. Bardal bu performansını devam ettirir mi, Norveçli ve Sloven gençler ve Velta, Fannamel gibi isimlerin gelişimi, Anders Jacobsenin dönüşü, Tom Hilde'nin iyileştikten sonraki iddalı yorumları ve Romoeren'in dönüşü.. daha ne olsun :) Bi de Morgi de var bu sezon saldım çayıra mevlam kayıra tarzındaydı ama bi sonraki sezona ne olur merak ediyorum

    Ayrıca aynen, programımı dünya kupasına göre ayarlıyodum resmen. Yarış olan gün dersaneye gitmemek için binbir türlü bahane.. :D
    Ama şuan tam bir boşluk ! Ne güzel kar da vardı şimdi hep güneş, sıcak ıyk.. Tek tesellim günü gününe blog tutan sporcular onlar da olmasa halim harap :(

    YanıtlaSil
  9. 1.johan remen eversen,finlandiya ve polonya
    2.martin koch ve ilk takım yarışlarında kötü performans gösterip sonlarda toparlarlayan avustusturya
    3.bararılı pointner,başarısız niemela
    4.rüzgar sağolsun bütün yarışlar,iptal edilen elemeler,yarışalar sadece tek tur izlediğimiz yarışlar vs.vs
    5.vikersundaki bütün atlayışlar herkes uçtu resmen
    6.noriaki kasaiyi kaç sezon daha izlicez acaba 40ldu belki 50 de olur :))
    FİSUN BAKAN

    YanıtlaSil
  10. 1-matti hautamaki,simon ammann
    2-norveç ve bardal
    3-başarılı alexander stöckl bn peka niemala nın başarısız olduğunu kesinlikle düşünmüyorum tamamen şanssızlık alexander stöckl da koysak onun yerine aynısını yaşardı finlandıya
    4sezonun tamamı(juri sayesinde)
    5-planica
    6-peter prevc ville larinto(kayakla atlama tarihi bu kadar şansız sporcu görmemiştir) ve anders bardalı merak ediyorum.finlandiya nın toparlanıp toparlanamadığını da merak deiyorum.

    YanıtlaSil
  11. 1) Thomas Morgenstern, Johan Remen Evensen ve Polonya takımı
    2) Anders Bardal ve Norveç, Japonya ve Slovenya takımları
    3) Alexander Stöckl ve açıkçası başarısız koça örnek bulamadım çünkü pek çok takımda tek tük de olsa başarılı yeni isimler ve geri dönüş yapanlar ortaya çıktı.
    4) Turnuva olarak Dört Tepe, yarış ise bir sürü, ne de olsa rüzgar, bu sezonun efendisiydi! Daha ziyade izlemeye tahammül edemediğim yarışlar diyecem, ör. Bad Mittendorf, Klingenthal, Lahti.
    5) Vikersund ve Robert Kranjec ve ondan sonra da Fannamel ve Velta'nın atlayışları.
    6) Robert Kranjec'in Kayakla Atlama Dünya Şampiyonu olup olamayacağını, Norveç'in hem bireysel hem takım olarak daha da güzel işler yapıp yapamayacağını, Finlandiya için yeni umutların yeşerip yeşermeyeceğini, ama en çok bu yaz bir aksilik olmaz da gidersem, Wisla'da, Adam Malysz başta olmak üzere, hayranı olduğum pek çok kayakla atlamacı ile tanışıp tanışamayacağımı merak ediyorum:)

    YanıtlaSil