8 Nisan 2012 Pazar

Schlieri Hayranlarının Sorularını Cevapladı


Avusturyalı, kendi blogunda hayranlarından gelen sorulara cevap verdi.

Kayakla atlama kariyerinden sonra ne yapmak istersin ?

Şimdilik bunu düşünmüyorum. Önümde birçok yıl var. Ama antrenörlük ilginç bir deneyim olabilir ilerisi için.

Çaldığın bir müzik enstrümanı var mı ?

Bir zamanlar piyano çalmayı denedim ama pek beceremedim. Şu an çaldığım bir enstrüman yok.

En çok hoşuna giden hayran tipi nedir ? Senin gibi başarılı bir sporcu hayranlarıyla iletişim içinde olmalı mı sence ?

Ben hayranlarımı ayırmıyorum ve hepsi benim için önemli. Sizi neşelendiren ve cesaret veren insanların arkanızda olduğunu hissetmek harika bir şey. İnsanların size inandığını bilmek muhteşem bir duygu ve bu beni çok motive ediyor.

Takım arkadaşların ve diğer sporcular hakkında ne düşünüyorsun ? Bunların içinde arkadaş olduğun birileri var mı ?

Aslında ben herkesle iyi geçinirim. Takımda çok iyi bir ruh hali var. Ama iş atlamaya gelince herkes birbirinin rakibi tabii. Herkes takım arkadaşlarının kazanmasını istiyor ama en çok da kendisinin. Anders Jacobsen ile özel bir dostluğumuz var.

Baskı ile nasıl başa çıkıyorsun ?

Beklentiler yüksek olunca daha uzun atlayışlar yapmanız gerekiyor. Bu pek stresli gelmiyor bana ama her zaman kolay değil bu iş.

Yaptığın en iyi yemek nedir ?

Çin tavasında çok iyi baharatlı beef (sığır eti) yaparım.

Tatildeyken de antrenman yapar mısın ?

Tatillerimi dolu dolu geçiririm. Outdoor aktiviteleri yapmayı seviyorum. Antrenman yaparsam da genellikle direnç egzersizi oluyor.

Tipik bir Schlieri günü nasıl ?

Bu genellikle değişir ama uzun bir uyku çektğim, ailem ve arkadaşlarımla güzel bir vakit geçirdiğim ve lezzetli yemekler yediğim gün benim için idealdir.

Spor dışında sizin için en önemli olan şey ne ?

Ailem ve dostlarım. Sevdiklerinle beraber olmak en iyi duygu. Sezon boyunca bir otel odasında kaldığımdan sevdiklerim ile geçirdiğim vakit benim için çok kıymetli.

Bu aralar hangi kitabı okuyorsun ? En sevdiğin film ne ?

Şu an Bernie Ecclestone'un biyografisi olan '' Bernie Ecclestone die Formel 1 bin ich'' adlı kitabı okuyorum. Filme gelince, Mark Wahlberg'in oynadığı '' Shooter'' bu aralar favorim.

Başka bir yerde yaşamak ister miydin ? Orası neresi olurdu ?

İsterdim ama sonsuza kadar değil. Sanırım Kanada veya Norveç olurdu.

Kariyerin uzun olacak mı ?

Noriaki Kasai kadar uzun olmayabilir ama iyi atlayışlar yaptığım sürece kariyerime devam etmek istiyorum. Daha 22 yaşındayım, fiziksel olarak fit olduğumu hissediyorum ve yaptığım iş benim için büyük bir zevk.

Kaynak: skijumping.pl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder