20 Kasım 2013 Çarşamba

Sezon Başlarken...

Klişeyi konsantre hale getirip başlığa koydum. Üç nokta bu tip klişelerin olmazsa olmazı bu arada. Hani "blogu da çok boşladık..." derken o sonraki üç nokta gibi, elzem ve müprem.

Olimpik sezondayız, ben çok tuhaf bir sezon bekliyorum. İstatistikler bunu gösteriyor. Muhtemelen Simi yine 4-tepe çalışacak ve yapamayacak, sene sonunda da bırakacak, sonra Schlieri Soçi'de bireysel dubleye saldıracak, Bardal olimpiyat + 4-tepe deneyip beceremeyecek, Sarah Hendrickson geri dönemeyecek, Iraschko Soçi'de feci motive olacak...

Yanız ben tahmin konusunda pek iyi değilimdir. Siz ne durumdasınız?

- Dünya Kupası şampiyonu kim olur?
- 4-Tepe'yi kim alır?
- Olimpiyatla ilgili görüşleriniz neler?
- Janne Ahonen doğru düzgün dönebilir mi, yoksa hayal kırıklığı mı olacak yine?
- Kadınlar Dünya Kupası hakkında görüşleriniz neler?
- Sezonun sürprizi kim olur?
- Başka eklemek istediğiniz bir şey var mı?

Bunları yorum olarak bırakınız, ben de yayında şeyedeyim. Ama yayına da soru olarak yazabilirsiniz mesela.

Bu sene yine hediye mediye düşünüyoruz, misal ben imzalı kartopu yollamayı düşünüyorum İstanbul'a kar yağarsa. Hele siz bi yorumlayın da bakalım.

Not:

Yayın maili: eurosport1yorum@mcd.com.tr
Twitter adresi: https://twitter.com/KayaklaAtlama

Benim de twitter adresim var ama insan içinde söylenmiyor. 

5 yorum:

  1. Merhaba Arkadaşlar!
    Valla Ozan nerdeyse her şeyi düşünmüş ve çok güzel iki yazı hazırlamış, eline sağlık Ozan!
    Ben bu sorulara ek olarak belki sezon içerisinde veya sonunda kim veya kimler spora veda edebilir sorusunu eklemek istiyorum.
    Yine aklıma gelenleri burada sizlerle paylaşırım.
    Sağlıcakla kalın:)

    YanıtlaSil
  2. 1- Sakatlık ve çok şanssız rüzgarlar gelmediği sürece Schlieri bırakmaz gibi. Ama yok sadece olimpiyata yoğunlaşırsa Schleri, Anders Bardal diyorum.

    2- Olimpiyat ile ilgili ilk düşüncem yarışları hangi spikerin anlatacağı, malum Eurosport vermeyecek Sochi'yi, daha sonra Simi yine mi alacak? Bir de bol bol Ahonen alsın diye dua edeceğiz.

    3-Janne Ahonen bence iyi bir yaz dönemi geçirdi. Sezonun tamamında başarılı olması için şu ilk 2-3 yarış çok önemli.

    4-Kadınlarda birinci belli ikinci kim şeklinde geçecek yarışlar. Takanashi zor geçilir.

    5-Eğer sürpriz olarak sayılıyorsa hala Andreas Wellinger. Bir de Jan Matura Olimpiyat madalayası alacak diye hissediyorum.

    6-Böyle mail adresi mi olur? :)

    YanıtlaSil
  3. Sürpriz olarak fin biri olsun ahonen in yanina sakatlıgindan önceki performansına ulaşmış larinto harika olur

    YanıtlaSil
  4. 1) Bir sakatlık olmaz ise Schlieri.
    2) Bir sakatlık olmaz ise Schlieri.
    3) Dört Tepe'yi alamaz ise Schlieri en az bir altın alır. Alır ise iki altın da ortada. Simi madalya alamaz. Janne madalya alabilir, altın ise kolay değil. Takım yarışmasında kan çıkar.
    4) Hayal kırıklığı olmaz. Ancak şu anda Janne'den on yıl önceki performansını beklemek de acımasızlık olur. Yaptığı her podyum başarı.
    5) Eğer sakatlanmaz ya da kilo almaz ise Takanaşi şampiyon. Zaten diğer çirpı bacaklı dizi dağıtınca pek rakibi de kalmadı. (ne biçim konuşuyorum ben :/)
    6) Şu anda sürpriz yapabilecek bir sporcu göremiyorum. Hatta kayakla atlamanın "en iyi çıkış yapan sporcu" açısından en kısır zamanlarından birindeyiz bence. Soçi'ye doğru işler değişecektir ama.
    Eklemek istediğim bir şey: Boş zamanınız varsa biraz borç alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  5. Dunya kupasini ve Dort Tepe'yi Schlieri alir. Olimpiyatlarda Ahonen'e en azindan bir madalya diliyorum. Simi unvanini korusa guzel olur. Sezon sürprizi konusunda kafa yordum, maalesef bulamadim.
    Eklemek istedigim sey: Eurosport player'i onerir misiniz? Turkce izleyebiliyor muyuz? Her hafta link aramaktan korkuyorum.
    Herkese keyifli seyirler.

    YanıtlaSil