1 Mart 2013 Cuma

Kamil Stoch: "Harika Bir Gün"





Son anına kadar heyecanın devam ettiği Predazzo’daki Dünya Şampiyonası geniş tepe yarışında Kamil Stoch altın madalya kazandı.

"Başlangıçta hislerim coştu ve her şey patladı. Şimdi normale döndü, ayaklarım yere basıyor. Harika bir his, bu çok güzel bir gün.” Kamil keyifle anlattı.

“Sonuçlar ekrana yansıtıldığı anda madalya aldığımdan emindim. İyi atlamıştım ama hangi sırayı alacağımı bilemiyordum, çünkü diğer atletlerin daha ileriye gittiklerini duydum, ama normal bir atlayışla her şeyin iyi olacağını biliyordum” dedi Leh sporcu.




"İlk başta heyecandan mideme kramplar girerdi, ama normal tepedeki birçok yarışta bununla nasıl başa çıkmam gerektiğini öğrendim. Şimdi de buna yoğunlaşarak üstesinden geldim.” diye ekledi.

"Aynı kişilerle aynı oranda yarıştığımız için, iki yarışma da eşit derecede önemli. Normal tepede başarılı olamadım. Bu madalyayı alacağıma inanan ve zor zamanlarımda yanımda olup beni destekleyen herkese çok teşekkür ederim. Bugün hepimizin ortak başarısı.” destekçilerine teşekkür etti atlamacı.

"Sonuna kadar savaştım. Çok şey yapabileceğimi biliyordum, hiçbir şey için moralimi bozmadım ve gidip yapmam gereken şeyi yaptım.” şeklinde bitirdi Kamil Stoch.


Kaynak:     http://www.skijumping.pl

1 yorum:

  1. Türkler yok mu bunda? Geçen Yunan gördüm, Türkiye de kış sporlarına yatkın aslında, yazık anca futbol, basketbol

    YanıtlaSil