26 Temmuz 2012 Perşembe

WISLA 2012 YAZ GRAND PRIX YARIŞMASI: 1.GÜN


         Yolculuğum 19 Temmuz'da Krakow'da başlayıp, saat 17.00 sularında Wisla'da sona erdi. Otelim şehir merkezine 7-8 km uzaklıkta imiş. Kayakla atlama tepesi(Wisla Malinka) ise otele yaklaşık 1 km uzaklıktaydı. Otele giderken atlayanların bazılarını uzaktan gördüm. Şöyle ki, tepenin karşısında Basın Merkezi'nin olduğu bir bina var ve bu binanın altından yol geçiyor. Dolayısıyla, yoldan geçerken sağınızda atlayanları görüyorsunuz. Bahsettiğim bina üstteki resimde bulunan bina!İlginç bir manzaraydı doğrusu! 
                

          Otele yerleştikten sonra yürüyerek tepeye geri döndüm. Vardığımda antrenman atlayışları bitmişti. Elemeler başlamak üzereydi. Akreditasyonumu almak için Basın Merkezi'ne gittim. Görevlilerden birisi aslında akreditasyonumu sehir merkezinde bir yerden almam gerektigini ancak bana yardımcı olacağını ve ertesi günü getireceğini söyledi. Bir de hediye torbası takdim etti, içinde termos bardak, ahşap takvim ve Wisla'yı anlatan bir broşür vardı(çoğu lehçe maalesef). Oldukça sevindirik oldum.


            Derken kafamı sol tarafa çevirmemle birlikte Walter Hofer'i görmem bir oldu. Sakin kalabilmek için kendimi bayağı bir sıktım doğrusu! Odadan çıkarken birden bana dogru yönelip nerden geldiğimi, ilk kez mi kayakla atlama yarışı izleyeceğimi, Türk Kayak Federasyonu ile ilgim olup olmadığını sordu. Ben de ona internetteki bloğumuzdan bahsettim ve orada haber editörü olduğumu, kayakla atlama yazıları yazdığımızı ve fotoğraflar koyduğumuzu, yorumlar yapıp sporun daha iyi tanınmasına yardımcı olduğumuzu söyledim. Bana bunu hobi olarak mı yaptığımı, çalışıp calışmadığımı da sordu. Ben de calistigimi ve hukuk hocası olduğumu ve bu spora ilgimin hobi olduğunu söyledim. Daha sonra bana FIS Gold diye tabir edilen ve alandaki her yere girmeme imkan veren bir akreditasyon kartı verdi. O anda dünya durdu sanki, ama anlaşılan böyle düşünmekte erken davranmışım çünkü daha inanılmaz bir şey oldu!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder