25 Mayıs 2012 Cuma

TOM HILDE HAYRANLARININ SORULARINI YANITLADI!


TOM HILDE HAYRANLARININ SORULARINI YANITLADI!

old photo

                Tom Hilde, bir süre önce kendi internet sitesinde hayranlarının sorularını yanıtladı. Sorular oldukça fazla, ben de içlerinden en ilginç olanlarını sizlerle paylaşmak istedim.

S1) Eğer seçme şansın olsaydı, ölmüş ya da halen hayatta olan, kim ile tanışmak isterdin?  

C1) Bu, gerçekten zor ve birden fazla cevabı olan bir soru. Eğer sadece fotoğraf falan çektirmek için ise sanırım Obama ile tanışmak isterim. Eğer bütün bir günü geçirmekten bahsediyorsak ya Travis Pastrana ya da Tiger Woods’u tercih ederim. Birbirinden tamamen farklı ama inanılmaz çok şey başarmış iki sporcu. Travis Patrana ve Nitro Circus ile birlikte bir gün ÇOOOOOK eğlenceli olurdu. Öte yandan, Tiger ile bir tur golf oynayabilsem sanırım ona  o kadar çok soru sorardım ki üçüncü delikten sonra kaçar giderdi.

S2) Kayakla atlamayla ilgili en güzel anınız nedir?

C2) Pek çok muhteşem anım var, içlerinden birini birini seçmek zor. Jacobsen’in 4 Tepe Turnuvasını kazandığını çok iyi hatırlıyorum. Rampanın bitiminde yaşadığımız mutluluk ve atmosfer muhteşemdi. Sonra Bardal’ın, Planica’da tepeden aşağı Dünya Kupası Şampiyonu olarak inmesi ve tabii ki benim aldığım üç galibiyet. Sanırım bunlar en muhteşem üç anı benim için.

S3) Solak mısın?

C3) Sanırım solağım ama aslında durum biraz karışık. Yani kendime solak diyebilir miyim emin değilim, çünkü her iki elimi de nerdeyse eşit kullanıyorum. Futbol topuna sağ ayağımla vuruyorum ama çorbamı sol elimle içiyorum. Makası ise her iki elimle de kullanabiliyorum.

S4) Tişörtünde ‘sadece bir kez genç olursun ama sonsuza kadar çocuk kalabilirsin’ yazısını gördüm. Kendini bu ifadeyle mi tanımlıyorsun? Karakterine uygun mu?

C4) Karakterimi çok iyi ifade ediyor. Her gün çok çalışabilmek için eğlenceye ihtiyacım var. Tepedeyken ve antrenman yaparken, dünyadaki en ciddi adamlardan birisi oluyorum, ama antrenman biter bitmez tekrardan çocuk oluveriyorum ve yaptığım şeyle eğleniyorum.

S5) Ne zaman ve neden kayakla atlamaya başladın ve idolün kim ya da kimdi?

C5) Kayakla atlamaya 7 yaşında başladım. Çocukken aslında bir idolüm yoktu. Ağabeyimin yaptıklarının aynısını yapardım, böylece ondan çok şey öğrendim, ama idolüm olduğunu sanmıyorum. Biraz büyüdükten sonra pek çok idolüm oldu. Kayakla atlamada en büyük idolüm Janne Ahonen idi. Başardığı şeyler inanılmaz! Aynı zamanda Roar Lyokelsoy da benim için büyük bir idoldü. Ulusal takımda geçen ilk yıllarımda, bana sürekli yol gösteriyordu. Sanırım nasıl daha iyi bir kayakla atlamacı olabilmek için ona 10000’den fazla soru sormuşumdur. Ondan inanılmaz derecede çok şey öğrendim. Geçen yıl da, takım arkadaşlarımdan Anders Bardal, sıradan takım arkadaşımken Dünya Kupası’nı kazanarak bir anda benim idolim oluverdi. Bunun başarması inanılmazdı ve ona bu başarısından ötürü çok saygı duyuyorum. Ona gelecek sezonlarda daha farklı davranacağımı zannetmiyorum ama benim idollerimden birisi olmaya devam edecek.

                Tom Hilde’ye, Q&A  çağrısı yaptıktan sonra 24 saatten daha az bir sürede 200’e yakın email gelmiş.  Gururu oldukça okşanmış kendisinin! En sevdiğin…. şeklindeki sorulara cevap vermeyeceğini, bu tür sorulardan hoşlanmadığını, kendisinin dahi en sevdiği yemeğin ya da filmin ne olduğunu bilmediğini, çünkü sürekli değiştiğini söylemiş. Ehh, çok genç daha, hayat tatlı geliyor, tadını çıkarıyor şimdi, halinden de belli değil mi?J Yakında görüşmek dileğiyle…   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder