27 Mayıs 2012 Pazar

TOM HILDE Q&A İKİNCİ KISIM


TOM HILDE Q&A İKİNCİ KISIM

 

S1) Eğer kayakla atlamacı olmasaydın, ne yapmak isterdin?

C1) Eğer yeteneği falan düşünmeden özgürce seçebileceksem, sanırım rock yıldızı olurdum. Belki James Hetfield, Metallica’dan  atılır da yerini ben alırım. Ama maalesef o kadar iyi gitar çalamıyorum ve şarkı söylemeyi de hiç bilmiyorum.

S2) Düşüşten sonra, aynı tepeden hemen tekrardan atlamaktan korkar mısın?

C2) Hayır, hiçbir zaman. Sadece birkaç kez kötü düştüm, ama asla yeniden  tepeye çıkmaktan korkmadım. Düşüşlerin ve yaralanmaların işin bir parçası olduğunu biliyorum. Tabii ki, biraz gerginim, ama bunun tek nedeni, düşüşten sonra yüksek seviyede bir atlayış gerçekleştirmek istemem.

S3) Gelecek sezon için  hedefleriniz neler?

C3) Gelecek sezon Val di Fiemme Şampiyonası ile birlikte benim için özel olacak. İlk zaferimi orada kazanmıştım ve 3 zaferimden ikisini orada aldım. O yüzden hedefim, en azından bir tane bireysel yarışma madalyası ve iki tane de takımla birlikte madalya almak. Ayrıca, Dünya Kupası’nda toplamda zafere ulaşmak gibi büyük bir hayalim var. Bunu gelecek sezon başarabilecek kadar güçlü müyüm, bilmiyorum, ama uzun vadede hedefim, Dünya Kupası’nı toplam puan olarak iki kez üst üste kazanmak.

S4) Yarışmalara gelen ve sana destek olan hayranların hakkında ne düşünüyorsun?

C4) Size bağırıp destek olan insanların olması en iyi şey. Atlaması en muhteşem olan yarışmalar, en çok seyircinin bulunduğu yarışmalar. Zakopane, Willingen, Vikersund, Planica ve 4-Tepe, hayranlar sayesinde müthiş. Özellikle de üzerinde adımın yazılı olduğu posterleri görmekJ

S5) Bende, her zaman(ya da nerdeyse her zaman) keyifli ve iyimser olduğunuz, gülümsediğiniz  izlenimini bıraktınız. Acaba sizi sinirlendiren bir şey yok mu?

C5) Aslında çok sık sinirlenirim, ama her zaman kendime. Gayret ettiğim şeyi yapamadığım zaman kafayı yerim, ama uzun süre kafayı yemek yerine problemi tespit etmeye çalışırım ve onu nasıl düzeltebileceğime dair olumlu düşünceler bulurum, çünkü ilerlemenin en iyi yolunun bu olduğunu biliyorum.
Kaynak: http://www.tom-hilde.com/?p=2848

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder