1 Mayıs 2012 Salı

Erzurum, Adam Malysz'e İlham Kaynağı Oldu

Adam Malysz kayakla atlamaya geri dönüyor. Uçan Bıyık bundan sonra Polonya kayakla atlama ve kuzey kombine takımına danışmanlık yapacak.Her ne kadar küçük bir geri dönüş olarak gözükse de onu yeni göreviyle yeniden kayakla atlama içerisinde göreceğiz.

Hatırlandığı gibi geçen yıl kendisi Erzurum'daki Dünya Gençler Şampiyonası'nda gençlere danışmanlık yapmıştı. Artık resmi olarak federasyonda bu görevi yürütecek.




Malysz bu konuyla ilgili yaptığı açıklama da ‘’ bu yeni danışmanlık görevi benim için çok eğlenceli olacak. Kendimi hazır hissediyorum. Bu yeni görevimle ilgili deneyimi Erzurum'daki Dünya Gençler Şampiyonası'nda yaşamıştım ve o zaman bu görev çok hoşuma gitmişti. Ama şunu da belirtmek isterim, bu yeni görevin büyük bir koç olma yolunda ilk adımlardan biri olduğunu düşünmüyorum ve bu görevi bu şekilde görmüyorum’’ dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder