2 Kasım 2011 Çarşamba

Kayseri 2017 Avrupa Gençler Olimpik Kış Festivali’ne Adaylığını Açıkladı

Kayseri Büyük Şehir Belediye Başkanı Mehmet ÖZHASEKİ, nin Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi ile yaptığı görüşmeler sonucu, Kayseri 2017 Avrupa Gençler Olimpik Kış Festivali’ne adaylığını açıkladı.

Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi’nin Avrupa Olimpiyat Komitesine yaptığı başvuru ile Kayseri 2017 EYOF’a resmi olarak aday oldu.

Avrupa Olimpiyat Komitesi, Türkiye Mili Olimpiyat Komitesine ilettiği yazı ile Kayseri’nin 2017 EYOF organizasyonuna adaylık ön başvurusunu kabul ettiğini bildirdi.

2017 EYOF’a ev sahipliği yapacak ülke, Avrupa Olimpiyat Komitesi’nin Kasım 2012’de düzenleyeceği Genel Asamblesinde seçilecek.

Türkiye Kayak Federasyonu Başkanı Dr. Özer AYIK konu ile ilgili şunları kaydetti; Kayseri’nin 2017 EYOF’a adaylık başvurusunun kabulünü duyar duymaz çok heyecanlandım.
Ülkemizin 2011 Dünya Üniversiteler Kış Oyunları organizasyonu ile yakaladığı ivmeyi, 2012 de Erzurum’da düzenleyeceğimiz Gençler Dünya Kayak Şampiyonası ve 2013 Snowboard Gençler Dünya Şampiyonası ile sürdürecek ve inanıyorum ki bu ivme 2017 EYOF’la daha da güçlenerek devam edecek ve yakın gelecekte Büyükler Dünya Kayak Şampiyonası ve Kış Olimpiyat Oyunları organizasyonları ile meyvelerini verecektir.

Ülkemizde kayak sporunun gelişimi açısından son derece önemli olan girişimlerinden dolayı Kayseri Büyük Şehir Belediye Başkanı Sayın Mehmet ÖZHASEKİ’yi canı gönülden kutluyorum ve bu organizasyonun alınması adına üzerimize düşecek her türlü görev ve sorumluluğu yerine getirmeye hazır olduğumuzu bildirmek istiyorum.

İnanıyorum ki Gençlik ve Spor Bakanımız Sayın Suat KILIÇ ve Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi Başkanımız Sayın Uğur ERDENER’in destekleri ile 2017 EYOF organizasyonunun ev sahipliğini Kayseri kazanacaktır.

Kayserimizin 2017 EYOF adaylığının tüm camiamıza hayırlı olmasını diliyorum.
www.kayak.org.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder