29 Ekim 2011 Cumartesi

Schlierenzauer Dört Tepe Turnuvası'nı İstiyor

2011-2012 sezonunun başlamasına bir aydan az bir zaman kalırken Gregor Schlierenzauer bu yılki ana hedefini açıkladı. Simon Ammann ile aynı kaderi paylaşan Schlieri daha önce hiç Dört Tepe turnuvası'nı kazanamadı.

Avusturya'nın Kronen Zeitung gazetesine yaptığı söyleşide şunları söyledi Schlieri: "En büyük hedefim Dört Tepe Turnuvası Şampiyonluğu. Daha önce nerdeyse herşeyi kazandım. Bu turnuva benim çocukluk düşüm."

Bundan on yıl önce dört yarışı birden kazanarak bir ilke imza atan Sven Hannawald'ın yaptığı şey hatırlatılınca, "Küçük bir çocukken Innsbruck'ta ki yarışı izlemiştim. Sven, o zamanki idollerimdendi. Tabi bunu bir kez de ben yapmak isterim ama öncelikli hedefim bu değil. Tabi böyle bir şey mümkün, fakat dört gün boyunca da işlerin mükemmel gitmesi gerek" diye konuştu Schlieri.

Aslında Schlierenzauer Dört Tepe Turnuvası'na bir çok kez yaklaştı. 2006-2007'de ki yarışta iki yarış kazanmasına rağmen genel toplamda Anders Jacobsen'e, 2009-2010'da da yine iki yarış kazanmasına rağmen bu sefer de Andreas Kofler'e geçilmişti. Ayrıca son dönemde ki elit Avusturyalılar'dan Widhölzl, Kofler, Loitzl ve Morgenstern'in bu turnuvayı kazanıp, Schlieri'nin kazanamaması O'nda büyük bir baskı da oluşturuyor.

Dört Tepe Turnuvası'nın 29 Aralık-6 Ocak tarihleri arasında yapılacağını da hatırlatalım

1 yorum:

  1. istemek kolay tabi :D olsunda görelim demek istiyorum ama zor :D

    YanıtlaSil