16 Nisan 2011 Cumartesi

Michi Uhrmann C Takımı Antrenörü


Michael Uhrmann uzun ve harika bir kariyerin ardından (bu sezon sonu dökülen yapraklardan biri de Michi'ydi) kayakla atlamanın içerisinde, sporla birlikte kalmaya devam ediyor. Alman Kayak Federasyonu tarafından C Takımı'nın yardımcı antrenörlüğünü yapacağı açıklandı.

"Yetenekli bir kayakla atlamacıydım ama zirveye ulaşmanız için yetenek tek başına yetmiyor. Kariyerim boyunca hep işime %100 oranında odaklandım, tutkuyla ve büyük fedakarlıklarla çalıştım. Ve şimdi de aktif bir sporcuyken sahip olduğum o aynı tutku aynı adanmışlıkla antrenörlük kariyerimi şekillendirmek istiyorum.

Bad Endorf'taki Federal Polis Spor Okulu bana Peter Wucher'in yerini alma fırsatını da sundu. Kayak Federasyonu'nun yanında burada da görev alacağım. Bir zamanlar benim de olduğum gibi genç isimlerle çalışacağım antrenörlük kariyerimin başında. Müthiş değil mi?"


demiş Passauer Neue Presse'ye yaptığı açıklamada Pazar günü.

1 yorum: