9 Şubat 2014 Pazar

Soçi 2014 | TRT ve Kayakla Atlama Sevgisi

2014 Soçi Olimpiyat oyunlarının resmi yayıncısı olan TRT'nin yayın akışına bakıyoruz bugünkü mücadelenin yayın saatini öğrenmek için. Hangi kanalların mı?

TRT 1
TRT Haber
TRT 3 - Spor
TRT 6
TRT Çocuk
TRT Türk
TRT Avaz
TRT Belgesel
TRT Müzik
TRT Arapça
TRT HD
TRT Diyanet
TRT Okul
TRT Gap

Toplam 14 kanal var. Bunlardan bir tanesi zannedersem spor kanalı olmalı. Adında spor sözcüğü geçiyor.

Bakıyorum programına, 2014 Soçi Kış Olimpiyatları Erkekler Normal Tepe kayakla atlama mücadelesinin olduğu saatte "Manisaspor - Orduspor" maçını görüyorum. Bir ihtimal diğerlerinde olabilir mi diyorum, TRT HD ve TRT Haber'in aynı anda aynı "Schalke 04 - Hannover" maçını verdiğini görüyorum. Diğerleri zaten...

Devlet televizyonumuzun kış sporlarına verdiği değer bu kadar. 2014 Soçi açılış törenini alelade bir futbol programı uğruna orta yerinde kesmeler, resmi logo yerine bir başka logo kullanmalar...Bunca yıllık seyirciyim, spor kültürüne TRT kadar seyirci olan başka bir kurum görmedim.

Avusturya Devlet Televizyonu ORF'nin yarış saatinde canlı olarak izlemenizi sağlayacak linki ise burada: http://tvthek.orf.at/live/Sotschi-2014-Skispringen-Normalschanze-Das-Springen/7455817

İyi seyirler. Bizleri ORF'ye muhtaç eden TRT'ye de, size de...

Not: ORF linki için Avusturya üzerinden VPN bağlantısı gerekiyor. Bunun için herhangi bir yazılımınız yok ise, yayın saatinde genel bir link vermeye çalışacağız.

1 yorum: